Nu a fost niciodata usor sa cumperi o pereche de adidasi editie limitata, in special pentru clientii care s-ar putea sa nu aiba aceleasi resurse ca un vanzator. Resursele pot fi scripturile automate (aka boti) pana la o armata de oameni care asteapta la rand.
Pokemon GO este un exemplu excelent al folosirii AR (realitate augmentata) pentru jocuri, dar companii precum Adidas spera sa foloseasca tehnologia pentru a vinde incaltari, dintre care unele sunt editie limitata si sunt incredibil de dificil de obtinut.
Compania a prezentat tehnologia AR in cadrul ComplexCon care are loc in acest weekend. Cei care sunt interesati sa cumpere o pereche de incaltari pot descarca aplicatia ComplexCon.
Aplicatia AR ii va informa apoi pe utilizatori prin notificari de fiecare data cand o pereche de adidasi e disponibila pentru achizitionare. Apoi, utilizatorii vor trebui sa localizeze un semnal luminos pentru deblocare, prin indreptarea camerei catre semnul AR, sa urmeze instructiunile si cam atat.
Odata ca achizitia a fost efectuata, clientii pot merge la ComplexCon pentru a-si lua adidasii, ceea ce ar trebui sa elimine nevoia de a sta la coada sau de a interactiona cu personalul.
Potrivit Adidas, acest lucru va economisi mult timp clientilor. Asa cum am spus, cumpararea de adidasi noi poate fi extrem de dificila, avand in vedere ca astfel de evenimente sunt perturbate de revanzatori si boti care determina sa fie aproape imposibil pentru oamenii normali sa cumpere o pereche de incaltari.
Asta daca nu-i deranjeaza sa plateasca sume mari de bani. Mai devreme in acest an, Adidas si-a actualizat aplicatia pentru a le permite clientilor sa rezerve incaltari mai usor, dar acum se pare ca folosirea AR ar putea fi o alta modalitate prin care clientii pot cumpara.