Uber a renuntat la logoul pe care l-a dezvaluit acum doi ani, in favoarea unei versiuni text care pur si simplu foloseste numele companiei. De asemenea, compania a reproiectat aplicatia sa mobila si si-a schimbat declaratia de misiune. Sigla anterioara a fost abandonata pentru ca consumatorii nu prea o asociau cu Uber, a spus compania pentru AdWeek.
Compania a decis sa-si schimbe logoul, la doi ani dupa ce l-a dezvaluit pe cel care este acum inlocuit. Noul logo este pur si simplu un text care pune numele companiei in centru.
De asemenea, noul logo aduce inapoi „U”-ul care este usor de recunoscut, avand in vedere ca este asociat cu serviciul de ride-hailing. Compania a dezvaluit pentru AdWeek ca decizia de a schimba sigla a fost luata pentru ca utilizatorii au intampinat dificultati in asocierea siglei cu compania.
Noul logo ii pune numele in fata si in centru, asa ca este clar pentru toti utilizatorii ca aceasta este aplicatia pentru serviciul de ride-hailing.
Noua sigla foloseste un font personalizat denumit Uber Move. Este destul de similar cu fonturile sans serif care sunt folosite pentru semnalizarea transportului la nivel global.
Fontul personalizat inseamna ca Uber nu va trebui sa plateasca niciun fel de taxe de licentiere, asa ca va economisi bani pe termen lung. „Suntem incantati sa dezvaluim un nou logo simplificat pentru aplicatia Uber care aduce inapoi litera U, este usor de recunoscut si poate fi folosit in toate cele 660 de orase pe care le deservim”, a declarat un purtator de cuvant al companiei.
Noul logo a fost lansat pentru aplicatia principala Uber si pentru aplicatia Uber Eats. Compania de ride-hailing va efectua modificari suplimentare de design in urmatoarele cateva luni.