Uber isi inchide un proiect si un program care a provocat controverse in urma achizitiei companiei Otto de mai multe milioane de dolari de acum doi ani.
Compania a declarat ca Uber Advanced Technologies Group va opri dezvoltarea de camioane autonome si ca se va concentra in schimb pe masini. De ce? Pentru ca cei de acolo cred ca asa-i cel mai bine. Atat au spus.
Programul de conducere autonoma al Uber a fost prezent in stiri din motive negative, recent. Compania si-a suspendat intreaga flota de masini autonome, dupa un accident fatal care a implicat una dintre masinile sale autonome din Arizona.
Uber a reluat testele pe drumurile publice, dar in modul manual. Compania a confirmat acum ca si-a inchis proiectul pentru camioane autonome. Uber a lucrat, de asemenea, la viitorul industriei de camioane.
Aceasta este una dintre industriile despre care multi cred ca ar putea beneficia cel mai mult de beneficiile conducerii autonome. Cu toate acestea, Uber nu va lua parte la aceasta revolutie, avand un vedere ca un purtator de cuvant al companiei a confirmat pentru TechCrunch ca proiectul pentru camioane fara sofer a fost inchis.
Angajatii care lucrau la proiectul camioanelor autonome al companiei au fost acum relocati la proiectele de masini. Compania va continua, de asemenea, sa lucreze la proiectul sau intern de dezvoltare LiDAR.
Uber Freight, un proiect de logistica la care compania a lucrat, ramane neafectat de aceasta decizie. Directorul Uber Advanced Technologies Group, Eric Meyhofer, a confirmat intr-o declaratie ca compania a decis sa inceteze sa mai dezvolte proiectul de camioane autonome si ca isi va concentra atentia exclusiv pe masini.
„Am efectuat recent pasul important de a ne intoarce pe drumurile publice din Pittsburgh si credem ca energia si experienta intregii noastre echipe concentrata pe aceasta initiativa este cea mai buna cale de urmat”, a adaugat acesta. Ramane de vazut ce se va intampla in continuare cu aceasta companie care se va concentra numai pe masini fara sofer.