Discovery ar putea lansa propriul serviciul de streaming. CEO-ul companiei a spus ca ia in considerare oferirea mai multor canale pe care Discovery le-a primit anul trecut de la Scripps Networks Interactive.
Popularitatea serviciilor de streaming TV online a determinat retelele TV nu numai sa-si ofere canalele pe acestea, dar si sa-si lanseze propriile servicii de streaming.
Discovery este urmatoarea companie care ia in considerare lansarea propriului sau serviciu de streaming. CEO-ul David Zaslav a declarat ca compania exploreaza posibilitatea de a oferi cele 17 canale pe care Discovery le-a primit cu achizitia companiei Scripps Networks Interactive, ca parte a unei platforme video separate.
David Zaslav a oferit aceste informatii la evenimentul Asociatiei Criticilor de Televiziune din Los Angeles de acum ceva vreme. Acesta a spus ca platforma companiei ar putea costa intre 5 dolari si 8 dolari pe luna.
De asemenea, el a subliniat ca nu exista un plan concret in acest moment pentru lansarea acestui serviciu de streaming, dar crede ca, daca acesta se va lansa, va avea succes.
David Zaslav a subliniat ca retelele detinute de Discovery se bucura de un succes mai mare in randul publicului feminin decat inainte. Patru dintre cele top 5 retele de cablu pentru femei sunt Food Network, HGTV, ID si TLC.
Asta inseamna ca Discovery are pana in 25% audienta feminina in fiecare noapte din saptamana, iar agentii de publicitate nu pot trece acest lucru cu vederea.
Cu toate acestea, avand in vedere ca oamenii deja se aboneaza la mai multe servicii online in zilele noastre, ramane de vazut daca serviciul de streaming al Discovery va fi suficient de convingator pentru ca oamenii sa mai plateasca lunar si pentru acesta. Ar trebui sa vedem in curand acest lucru.