Spre deosebire de realitatea virtuala, realitatea augmentata (AR) este locul in care lumea reala si lumea virtuala se impletesc. Fiecare tehnologie are propriul scop, dar AR pare sa fie mai utila cand vine vorba despre lucruri precum moda, pentru ca poate fi folosita pentru a le oferi utilizatorilor o idee despre cum ar arata o pereche de ochelari pe ei, de exemplu.
In cazul companiei L’Oreal, se pare ca aceasta va folosi tehnologia pentru a aduce o experienta hi-tech de make-up pe Facebook. „Prin intermediul unei conexiuni directe intre doua platforme, ModiFace si Facebook vor oferi oamenilor din intreaga lume, pentru prima data, experiente de make-up cu AR de la cele mai importante branduri de frumusete din lume, cum ar fi Maybelline, L’Oréal Paris, NYX Professional Makeup, Lancôme, Giorgio Armani, Yves Saint Laurent, Urban Decay si Shu Uemura”.
In momentul de fata, modalitatea obisnuita prin care oamenii testeaza un produs de make-up este prin vizitarea unui magazin, sau prin imprumutarea de la altcineva.
Cu toate acestea, cu experienta AR de make-up a L’Oreal, utilizatorii vor putea testa tot felul de produse make-up pe fuga, fara a fi nevoie sa le aplice si dupa aia sa le inlature, ceea ce poate dura ceva timp.
Din ceea ce putem spune din clipul video demonstrativ al companiei L’Oreal incarcat pe Facebook, se pare ca experienta de make-up AR a L’Oreal este destul de utila, pentru ca le ofera persoanelor o idee despre cum ar arata o anumita nuanta pe ele.
Este adevarat ca iesirea in oras si incercarea produsului de make-up in persoana este probabil cea mai buna idee, dar daca nu ai timp sau daca vrei doar sa vezi daca o combinatie de culori e buna, experienta in realitate augmentata a companiei franceze L’Oreal ar putea fi utila.