Serviciile ride-sharing iti pot economisi multi bani atunci cand trebuie sa fii dus de la aeroport la hotel sau prin oras, dar daca doresti o cursa linistita, acestea de multe ori nu sunt cea mai buna optiune.
Totusi, Lyft ia in considerare un „mod zen” pentru pasagerii care vor sa ajunga la destinatie, dar fara sa stea la taclale cu soferul.
Exista unii oameni in lume care nu se supara sa vorbeasca cu straini si cu toti oamenii pe care ii intalnesc, fie ca este vorba despre un barista (persoana care prepara cafele), chelnerul lor, portarul, coaforul lor si asa mai departe.
Cu toate acestea, exista unii care ar prefera sa nu vorbeasca cu ei. Vestea buna este ca, daca esti genul care e ingrozit sa devina un sofer de taxi (sau un sofer Lyft sau Uber) pentru ca trebuie sa stai la taclale cu pasagerii in timpul cursei, ai putea fi interesat sa afli ca Lyft ar putea lua in considerare un mod zen pentru pasageri.
Asta potrivit lui Taggart Matthiesen, directorul de produse al Lyft care a impartasit aceasta idee. Potrivit lui Taggart Matthiesen, „Ne-am gandit la asta. Cred ca e interesant. La un moment dat, ne-am putea juca cu aceasta idee, dar din pacate nu este o caracteristica in acest moment”.
Cu acest mod zen, li s-ar putea semnala soferilor Lyft ca pasagerii vor doar o cursa linistita catre destinatia lor si ca nu vor sa se angajeze in discutii.
Acest lucru ar putea fi util, deoarece unii pasageri Lyft care nu vor sa stea la taclale cu soferii in timpul cursei ar putea parea distanti sau chiar nepoliticosi pentru unii, ceea ce in schimb le-ar putea afecta rating-ul.
Da, si pasagerii primesc un rating, nu numai soferii. Cu modul zen, cel putin soferii Lyft stiu de ce unii pasageri nu stau la taclale in timpul curselor.
Cu toate acestea, dupa cum mentioneaza Taggart Matthiesen de la Lyft, aceasta este pur si simplu o idee in acest moment si nu pare ca va fi implementata prea curand.