FCC a fost dispusa sa abordeze facturile surpriza la telefon pentru o perioada lunga de timp, dar acum este mai explicita cu interzicerea practicii. Autoritatea de reglementare a aprobat reguli care includ o interdictie clara in privinta umflarii facturilor la telefon.
Daca ati cumparat ceva sau platiti pentru un serviciu, factura ar trebui sa reflecte destul de bine asta. Cu toate acestea, atunci cand vine vorba despre facturile la telefon, aici lucrurile devin confuze, deoarece operatorii de telefonie au tendinta de a pune tot felul de taxe de telefon care, cel putin la prima vedere, nu le dau oamenilor niciun fel de indiciu cu privire la ceea ce ar putea fi.
Unii clienti ar putea sa plateasca, in timp ce altii ar putea incerca sa conteste tariful la telefon. Cu toate acestea, FCC (Comisia Federala de Comunicatii) din Statele Unite a luat in vizor facturile surpriza la telefon si, pe baza unor norme nou aprobate, FCC va institui o interdictie a umflarii tarifelor si va condamna taxele neautorizate.
Aceste noi reguli ale FCC vor impiedica companiile sa schimbe compania telefonica a clientului prin mijloace inselatoare. Asta inseamna ca, daca pe parcursul unei intalniri de vanzari, clientii considera ca au fost inselati de reprezentantul de vanzari, acest lucru ar putea practic invalida orice permisiune pe care acei oameni au oferit-o anterior.
FCC a interzis de mult timp operatorilor de telefonie sa perceapa facturi surpriza, dar potrivit FCC, aceste noi reguli reafirma in principiu politica lor de a opri acest comportament.
In trecut, cativa mari operatori au avut probleme cu FCC din cauza umflarii facturilor la telefon si, desi in cea mai mare parte acest comportament s-a atenuat, speram ca aceste reguli vor descuraja operatorii sa incerce sa vina cu modalitati mascate de a creste tarifele.