Organismul de reglementare a publicitatii din Marea Britanie a hotarat ca Apple poate pretinde ca telefonul iPhone X captureaza portrete de calitate de nivel studio. O reclama pentru acest smartphone a promis „Camere radical de noi cu Iluminare Portret. Portrete de calitate studio. Fara studio”.
Ca in cazul majoritatii campaniilor de marketing si promovare, uneori produsele pot fi exagerate, dar de obicei din anumite considerente. Cu iPhone X, Apple a promovat ca este capabil sa captureze portrete de calitate inalta, ceea ce i-a derutat pe unii, pentru ca ei considerau ca acest lucru este mai degraba inselator.
Cu toate acestea, se pare ca Apple a lamurit lucrurile si, potrivit organismului de reglementare a publicitatii din Marea Britanie, ei spun ca Apple poate pretinde ca iPhone X poate intr-adevar sa captureze portrete de calitate inalta.
Potrivit apararii Apple la Autoritatea pentru Standarde de Publicitate, „Obiectivul focal de 50mm din iPhone X a fost unul dintre cele mai populare obiective profesioniste de portret studio, iar optiunile de iluminare disponibile pe telefon au imitat ce se poate crea intr-un studio”.
Potrivit deciziei autoritatii, „Am recunoscut ca au existat multe efecte, tehnici si instrumente folosite in fotografia de studio care au jucat un rol vital in capturarea de imagini de inalta calitate, dintre care multe nu erau disponibile pentru cineva care folosea numai iPhone X. Cu toate acestea, am recunoscut ca accentul a fost pus pe importanta efectelor de iluminare asupra realizarii calitatii imaginii pe care reclama a demonstrat-o si am inteles ca acele imagini au fost o adevarata reflectare a capabilitatilor camerei lui Apple iPhone X”.
https://youtu.be/ejbppmWYqPc