Reclamele din Facebook Messenger nu sunt nimic nou, Facebook a generat de mult timp bani cu serviciul de mesagerie popular, iar acum doreste sa dezvolte lucrurile intr-un fel in care s-ar putea sa nu le pice bine unor utilizatori.
Facebook a inceput sa lanseze reclame video autoplay in Messenger, ceea ce inseamna ca utilizatorul va vedea acum reclame video langa mesajele lor private. Compania a inceput sa vanda anunturi in Messenger acum aproape doi ani in urma.
A vandut initial doar reclame statice si nu a spus daca va aduce si reclame video. Recode informeaza ca acum unii utilizatori vor incepe sa vada anunturi video autoplay (se redau automat) in casuta de mesaje primite, langa mesajele private de la contactele lor de pe Facebook.
Unor utilizatori s-ar putea sa nu le placa sa vada reclame video langa mesajele lor private, iar Stefanos Loukakos – omul care conduce businessul de anunturi al Messenger – este constient de acest lucru.
Facebook testeaza initial acest nou format de anunturi si va tine cont de comportamentul utilizatorilor pentru a vedea daca anunturile video autoplay din serviciul de mesagerie indeparteaza oamenii.
Daca se va intampla acest lucru, probabil ca asta va schimba decizia. Dar daca nu, atunci poate ca va trebui sa pornim cu totii numaratoarea inversa inevitabila pentru ziua in care anunturile autoplay vor deveni obisnuite in serviciul de mesagerie Facebook Messenger.
Update: Facebook a trimis urmatoarea declaratie: „Asa cum le-am spus agentilor de publicitate la Cannes Lions International Festival of Creativity, acum extindem disponibilitatea reclamelor video autoplay catre Messenger. Vom lansa anunturile autoplay treptat si cu grija. Persoanele care folosesc Messenger in fiecare luna sunt prioritatea noastra principala, iar acestia vor putea sa-si controleze experienta”.