Microsoft nu mai este in frenezia de a fura fani de la rivali sai, cum ar fi Apple, Amazon, Google si altii, iar, in schimb, cauta parteneriate si oportunitati de colaborare mai des. Responsabilul de marketing al companiei Microsoft afirma ca, „Generatia X ne spune ca scopul este mai important pentru ei decat produsele”.
Dusmania dintre Microsoft si Apple este bine cunoscuta, desi presupunem ca nu este chiar o dusmanie, ci mai degraba o rivalitate intensa, ambele companii lansand produse care par similare cu cele alte celeilalte companii, cel putin in functionalitate, cum ar fi calculatoarele, software-urile, smartphone-urile si asa mai departe.
Totusi, aceasta dusmanie cu Apple ar putea fi de domeniul trecutului acum? Asta pare sa indice directorul de marketing al Microsoft, Chris Capossella. Potrivit unei stiri de Cheddar, directorul de marketing sustine ca Microsoft a constatat ca este mult mai bine pentru companie sa se concentreze asupra propriilor fani, spunand ca este mai bine sa incerci sa te concentrezi pe clientii pe care ii ai deja, decat pe cei pe care nu-i ai.
De asemenea, directorul de marketing mentioneaza faptul ca, concentrandu-se pe proprii fani, compania va aplica marketing-ul pe acestia, iar fanii vor vorbi despre produsele sale, ii vor convinge si pe altii ca produsele companiei care a lansat Windows-ul sunt mai bune si asa mai departe.
Directorul de marketing afirma, de asemenea, ca fanii companiei sunt cei care vor fi mai mult decat bucurosi sa spuna care caracteristici le plac, care nu le plac sau pe care le doresc in viitor.
Acestea fiind spuse, desi Microsoft ar putea crede ca aceasta dusmanie s-a incheiat, credem ca va trece probabil mult timp pana ce comparatiile dintre Microsoft si Apple se vor incheia, cel putin atata timp cat Windows si MacOS inca mai exista.