Cand vine vorba despre alegerea unui furnizor de servicii mobile, exista cateva lucruri care trebuie luate in considerare, cum ar fi tarifele pentru apeluri, mesaje text, cat de multi MB de date sunt oferiti, daca exista avantaje si, mai important, acoperirea.
Pentru cei care locuiesc in orase, acoperirea nu este o problema, dar pentru cei care locuiesc in zonele mai rurale ale tarii, acoperirea poate fi o problema. Din pacate pentru T-Mobile din Statele Unite, se pare ca operatorul a primit o amenda de 40 de milioane de dolari de la Comisia Federala de Comunicatii (FCC) din Statele Unite din cauza unor tonuri de apel de asteptare false pe care le auzeau clientii T-Mobile care apelau oameni aflati in zonele rurale.
Pentru cei care nu stiu, in principiu, in loc sa imbunatateasca livrarea apelurilor catre zonele rurale, FCC sustine ca T-Mobile – care a fost amendata – folosea, in schimb, tonuri de asteptare false pentru a da apelantului impresia ca apelurile sale au fost receptionate de cel din zona rurala.
Cu toate acestea, aceste tonuri de asteptare erau doar o inregistrare si in realitate apelurile clientilor T-Mobile nu erau primite de catre cei din zonele rurale. Aceste tonuri de asteptare false i-au determinat pe apelanti sa creada ca persoanele apelate din zonele rurale nu au raspuns la apel si, de asemenea, i-au impiedicat pe clienti sa invinuiasca T-Mobile pentru faptul ca nu le facea legatura cu persoanele apelate si pentru faptul ca nu exista acoperire. In realitate, era o poveste foarte diferita.
Dupa cum subliniaza FCC, acest lucru poate fi crucial, deoarece inseamna ca tonurile de asteptare false i-ar putea impiedica pe medici sa ajunga la pacientii lor, ar putea dauna intreprinderilor locale si ar putea intarzia comunicarea pentru siguranta publica. Incepand de atunci, T-Mobile a recunoscut ca a gresit si va plati amenda pentru tonurile de asteptare false. De asemenea, T-Mobile va lucra pentru a-si imbunatati serviciile.