Uber inchide portile serviciului de livrare la comanda pentru comercianti – UberRush – din New York City, San Francisco si Chicago, a aflat publicatia TechCrunch. Intr-un e-mail trimis catre utilizatori, Uber a declarat ca intentioneaza sa inchida serviciul UberRush pe data de 30 iunie 2018.
Uber a decis sa inchida serviciul de livrare pentru restaurante, serviciu care se numeste UberRush. Acesta a fost lansat in 2014 in Manhattan si a permis utilizatorilor sa gaseasca oameni care sa le ia si sa le livreze pachetele.
Acesta a fost ulterior extins la San Francisco si Chicago, dar UberRush nu a reusit niciodata sa depaseasca aceste piete (probabil acesta este motivul pentru care se inchide).
Compania a decis apoi in luna aprilie a anului trecut ca restaurantele nu mai pot folosi serviciul si ca ar trebui sa treaca in schimb la UberEats pentru livrare. Uber a confirmat intr-o declaratie ca a decis sa inchida UberRush.
„Incheiem livrarile UberRush si punem capat serviciilor la sfarsitul lunii iunie”, a confirmat pentru TechCrunch un purtator de cuvant al companiei. De asemenea, compania Uber a trimis mesaje in posta electronica utilizatorilor, confirmand ca compania va inchide operatiunile de livrare pe data de 30 iunie 2018.
„Noi, cei de la Uber, credem ca punem pariuri indraznete si, desi inchiderea UberRush vine cu o oarecare tristete, vom continua misiunea noastra de a construi tehnologii fiabile care servesc oamenii si orasele din intreaga lume”, scrie in e-mail.
Compania Uber a mai spus in declaratia sa ca deja aplica la businessul de livrare a alimentelor UberEats multe dintre lectiile pe care le-a invatat ruland acest serviciu care se inchide. UberEats opereaza in prezent pe mai mult de 200 de piete globale si acopera aproape 100.000 de restaurante din intreaga lume.