Piper Jaffray a lansat un nou sondaj de mare importanta pentru Apple. Compania financiara a pus o intrebare clientilor chestionati, si anume de ce nu l-au cumparat pe iPhone X, probabil cel mai bun telefon al companiei Apple de pana acum.
Au circulat unele stiri contradictorii cu privire la succesul lui iPhone X, unii afirmand ca telefonul nu se descurca prea bine la vanzari – pana in punctul in care unii dintre furnizorii Apple au redus productia de componente, potrivit surselor. Presupunem ca exista multe motive pentru care telefonul nu a fost succesul urias la care s-au asteptat unii clienti, iar Piper Jaffray le-a aflat.
Compania a lansat recent un sondaj in care clientii au fost intrebati de ce nu au cumparat cel mai nou telefon Apple. Sondajul este in felul urmator, „Detineti in prezent un iPhone, dar nu ati trecut la ceea ce Apple considera ca este cel mai bun telefon al sau, iPhone X. De ce?”
Pe baza constatarilor, se pare ca majoritatea raspunsurilor clientilor par sa aiba legatura cu pretul lui iPhone X. 31% dintre clientii participanti la sondaj au spus ca telefonul este prea scump, ceea ce este adevarat daca iei in calcul ca acesta are un pret de pornire de 999 de dolari pentru versiunea de 64GB.
44% dintre clienti au spus ca iPhone-ul lor actual functioneaza foarte bine, ceea ce este intr-un fel legat tot de pret, deoarece este posibil ca, la un pret mai mic, utilizatorii existenti ar fi cumparat cu usurinta acest telefon nou, chiar daca smartphone-urile lor actuale functioneaza foarte bine.
Sau poate ca iPhone X nu are suficiente caracteristici pentru ca clientii sa fie tentati sa-l cumpere. Sondajul a constatat, de asemenea, ca 8% dintre clienti cred ca displayul de 5,8 inci al telefonului nu este suficient de mare, desi, daca zvonurile sunt adevarate, acestora li s-ar putea indeplini dorinta in acest an, deoarece exista zvonuri despre un iPhone de 6,5 inci in lucru.