Desi unor proprietari de masini Tesla le place masina pe care o detin si nu gasesc nimic in neregula la aceasta, exista multi care au fost iritati de problemele de calitate ale acestui autoturism.
Reclamatii similare au fost efectuate si despre Tesla Model 3, prima masina electrica a companiei, iar acum o firma de inginerie a analizat atent aceste reclamatii si a sustinut ca problemele de calitate ale lui Tesla Model 3 sunt ca „un Kia din anii ’90”.
Sandy Munro este director al Munro and Associations, o firma de consultanta in inginerie din zona Detroit care colaboreaza cu producatori si furnizori pentru a demonta masinile pentru a le analiza in detaliu.
„Nu-mi pot imagina cum au lansat acest lucru”, spune Munro despre Tesla Model 3. El gaseste multe probleme de calitate la Tesla Model 3. De exemplu, Munro a gasit o bucata suplimentara de material de etansare lipita de fereastra soferului pe Model 3.
Au aruncat o privire la aceasta si au spus ca nu e bine. De asemenea, in clipul video postat mai jos este evidentiata dificultatea de a deschide manerele de pe portierele din partea din fata. Deci, si asta-i o problema de calitate.
„Acestea sunt defecte pe care le-am vedea la Kia in anii ’90 sau cam asa ceva”, spune Munro. Nu este clar daca toate problemele legate de cizelare pe care Munro le-a evidentiat in clipul video sunt prezente pe toate masinile Tesla Model 3.
De asemenea, nu este clar daca masina analizata a fost printre primele autoturisme Tesla Model 3 produse, deoarece astfel ar putea exista unele probleme de calitate pe care compania ar putea sa le rezolve mai tarziu la autoturismele viitoare.
Este, de asemenea, relevant sa mentionam aici ca cei mai mari clienti producatori de masini ai Munro and Associations sunt „The Big Three” (General Motors, Ford si Fiat Chrysler), potrivit unui reprezentant al companiei. Tesla inca nu a oferit un raspuns cu privire la problemele de calitate invocate pentru Model 3.