Pana in acest moment, daca nu ai acceptat influenta celebritatilor Kim Kardashian si Kylie Jenner, probabil ca nu ai acordat prea multa atentie culturii pop in general.
Snap cu siguranta acorda atentie. Acum ceva timp, Kylie Jenner a postat un tweet care a lovit destul de puternic Snapchat, cu indiferenta unei persoane celebre care stapaneste foarte bine social media si tot ce tine de retelele sociale.
Desi bloggerii sunt destul de influenti, social media a ajutat la crearea a ceea ce astazi se numesc „influenceri”, acestia gasindu-se pe platforme precum Instagram si Snapchat, iar postarea unei singure fotografii pentru un produs le poate aduce mii de dolari.
Acest lucru se datoreaza impactului sau „influentei”. De asemenea, se pare ca aceasta influenta poate fi uneori daunatoare companiilor care au ajutat la crearea acestor celebritati, cum ar fi in cazul companiei Snap.
Celebritatea si influencer-ul Kylie Jenner a postat recent un tweet in care aceasta a spus ca este de parere ca platforma Snapchat este la pamant. Drept rezultat, se pare ca pretul actiunilor companiei Snap a scazut cu pana la 8% in urma tweet-ului personalitatii Kylie Jenner.
Avand in vedere ca anul trecut compania Snap a inregistrat o Oferta Publica Initiala (IPO), aceasta este cu siguranta o scadere destul de puternica a preturilor actiunilor pentru Snapchat si companie, desi exista unii care sugereaza ca tweet-ul acestei celebritati Kylie Jenner nu a fost singurul motiv pentru asta si ca si analistii au cauzat scaderea preturilor actiunilor companiei Snap.
Acest lucru pare sa aiba legatura cu reproiectarea Snapchat care a fost efectuata cu intentia de a duce aplicatia inspre mai bine, dar aceasta a fost intampinata de o imensa rezistenta la lansarea sa. Snap a reactionat la critici si ar fi facut unele concesii in Snapchat, dar in cele din urma compania intentioneaza sa ramana la noul design.