Alerta de frauda! Clientii OnePlus raporteaza activitati de frauda de pe cardurile lor de credit dupa ce au cumparat gadgeturi de pe site-ul companiei. Potrivit unui sondaj de pe forumurile OnePlus, cel putin 68 de persoane raporteaza frauda cu carduri de credit dupa ce au cumparat de pe site-ul OnePlus.
Daca exista un motiv de a achizitiona lucruri de pe site-urile oficiale, acela ar fi faptul ca, aparent, acestea sunt mai sigure si ca au responsabilitatea fata de clientii lor sa se asigure ca datele lor nu sunt furate.
Din pacate, se pare ca este posibil sa nu fie cazul clientilor OnePlus, deoarece s-a spus ca unii clienti se confrunta cu frauda cardurilor lor de credit. Exista unii clienti care pretind ca, dupa achizitionarea de telefoane de pe site-ul companiei, au primit notificari despre activitatea de frauda a cardurilor lor de credit.
Desi numerele cardurilor lor de credit ar fi putut fi furate din alta parte, unii clienti sustin ca acest lucru s-a intamplat numai dupa cumpararea de pe site-ul OnePlus si spun ca nu poate fi o coincidenta.
Retineti ca aceasta nu este o problema larg raspandita si ca, pe baza sondajului care a fost postat pe forumul companiei, aproximativ 25% dintre cei chestionati au sustinut ca au fost victime ale fraudei cu carduri de credit dupa tranzactiile recente de pe site-ul OnePlus, desi vestea buna este ca 40% sustin ca nu au fost afectati, in timp ce restul au efectuat tranzactiile prin intermediul serviciului PayPal.
OnePlus nu a confirmat inca daca sistemul de plati de pe site ar fi putut fi compromis, dar un administrator de comunitate a luat la cunostinta situatia cu frauda cardurilor de credit si a apelat la echipa de servicii clienti pentru investigatii suplimentare, asa ca va trebui sa asteptam si sa vedem care vor fi rezultatele anchetei si daca utilizatorii ar trebui sau nu sa fie ingrijorati.