CEO-ul Facebook, Mark Zuckerberg, a declarat ca este extrem de serios in ceea ce priveste prevenirea viitoarelor interferente electorale ale puterilor straine in alegerile din Statele Unite prin reteaua sa sociala.
Facebook a dezvaluit recent ca acea campanie rusa de dezinformare a ajuns la peste 120 de milioane de persoane in Statele Unite inainte de alegerile prezidentiale de anul trecut.
Campaniile au fost folosite pentru a raspandi opinii impotriva unor candidati in randul alegatorilor. Intrucat Facebook continua sa ia masuri pentru a reduce raspandirea stirilor false pe platforma sa si pentru a impune cerinte suplimentare de dezvaluire pentru advertiserii politici, CEO-ul Facebook, Mark Zuckerberg, a spus ca ia foarte in serios prevenirea unei interferente electorale straine similare in Statele Unite in viitor.
Mark Zuckerberg a dezvaluit intr-o conferinta privind veniturile ca Facebook lucreaza cu Congresul American in privinta legislatiei privind transparenta anunturilor politice.
„Cred ca acest lucru ar putea fi foarte bun, daca este efectuat cum trebuie”, a spus Mark Zuckerberg despre legislatie. Mark Zuckerberg a spus ca este deranjat ca rusii au folosit Facebook pentru a semana neincrederea, ca modul in care au procedat ei a fost gresit si ca „nu vom fi de acord”.
Mark Zuckerberg a reiterat, de asemenea, un angajament pe care si l-a luat pentru a dubla personalul de securitate al Facebook la 20.000 de persoane. De asemenea, reteaua sociala intentioneaza sa investeasca in inteligenta artificiala mai buna pentru a se asigura ca nu se va mai intampla ceea ce s-a intamplat anul trecut, adica interferentele electorale.
Mark Zuckerberg promite sa colaboreze cu Congresul si cu comunitatea de informatii pentru a exclude orice sansa de repetare a companiei de dezinformare din 2016.