In ciuda faptului ca masinile exista de mult timp, nu ati putea spune ca designul lor a fost perfectionat, deoarece se pot efectua mereu imbunatatiri la lucruri precum motorul, aerodinamica, anvelopele si asa mai departe.
Acelasi lucru este valabil de doua ori mai mult pentru masinile electrice care exista de ceva mai putin timp. Pe acest front vorbim despre bateriile folosite in masinile electrice, ceea ce pare ca este o zona pe care Toyota si Panasonic o iau in considerare pentru a forma o echipa.
Toyota si Panasonic au oferit recent un anunt comun prin care ambele companii au indicat ca intentioneaza sa lucreze impreuna pentru a promova dezvoltarea bateriilor pentru masini electrice sau, pentru a fi mai precisi, pentru acumulatorii prismatici.
Aceasta va fi o deviere de la bateriile obisnuite folosite in masini electrice, cum ar fi cele utilizate de Tesla care sunt de forma cilindrica. Acumulatorii prismatici, pe de alta parte, sunt plati si cu forma de punga cu o densitate mare de energie, desi dezavantajul este ca sunt vulnerabili la incalzire si umflare, ceea ce cu siguranta nu doriti sa vedeti in timp ce conduceti masina electrica.
Vorbind la conferinta de presa comuna, presedintele Toyota, Akio Toyoda, a declarat, „Industria auto se confrunta cu multe obstacole in calea dezvoltarii bateriilor de generatie urmatoare, obstacole care sunt dificile pentru producatorii de automobile sau pentru producatorii de baterii pentru a le depasi pe cont propriu. Ar fi dificil pentru noi sa ne atingem obiectivele in 2030, avand in vedere ritmul actual de dezvoltare a bateriei. De aceea, dorim de la Panasonic si alte companii sa ne ajute sa dezvoltam masini electrice si baterii tot mai bune”.