Potrivit unei noi stiri, compania Amazon devine serioasa in legatura cu a fi un rival pentru YouTube. Nu este vorba despre faptul ca compania se gandeste sa lanseze un nou serviciu video care va fi un fel de clona YouTube.
In schimb, se pare ca compania doreste sa scoata banii din publicitate de pe YouTube si sa-i aduca in serviciul sau video existent. Compania are un program care se numeste Amazon Video Direct.
Oricine il poate folosi pentru a incarca clipuri video care sunt apoi disponibile pentru inchiriere sau cumparare prin Amazon Prime sau pentru streaming gratuit cu tot cu anunturi.
Compania detine, de asemenea, Twitch – o platforma populara de streaming de jocuri. Stirile indica faptul ca piata de publicitate video digitala din Statele Unite valoreaza peste 13 miliarde de dolari, iar YouTube reprezinta cea mai mare bucata, de 21,7% mai exact.
Amazon vrea ca incline cifrele in favoarea ei, se pare. CNBC raporteaza ca compania a fost la intalniri pentru a lansa programe pentru a aduce mai multi advertiseri pe platforma sa video si pentru a fi un rival al YouTube.
Se simte ca compania va fi un rival mai puternic pentru YouTube. Amazon a avut mai multe intalniri in care a indicat ca este deschisa lansarii mai multor initiative advertiser-friendly.
Unele surse au indicat ca compania este deschisa pentru a oferi advertiserilor mai multe date despre ceea ce urmaresc utilizatorii si care sunt preferintele lor online.
Un alt program care se afla pe masa i-ar putea determina pe creatorii video sa se asocieze cu companiile pentru a crea continut sponsorizat din care Amazon va lua o parte din castiguri. Amazon inca nu a comentat aceasta stire, deci nu este clar care sunt intentiile companiei cu privire la concurarea cu YouTube.