Suntem siguri ca ati vazut clipuri video pe YouTube in care, la final, creatorii au adaugat un link extern pe care se poate da click la sfarsitului clipului video pentru ca utilizatorii sa viziteze un site web, cum ar fi blogul creatorului, un link catre o platforma de strangere de fonduri si asa mai departe.
Cu toate acestea, Google pare sa schimbe modul in care creatorii pot adauga linkuri externe la sfarsitul clipurilor video. Potrivit unei modificari recente, se pare ca, daca creatorul clipului video nu este inscris in Programul de Parteneriat YouTube, acesta nu va putea adauga linkuri externe care pot fi accesate la finalul clipurilor video.
YouTube a confirmat aceste modificari, iar declaratia sa este in felul urmator: „Aceasta actualizare este menita sa reduca abuzurile si nu afecteaza partenerii YouTube actuali si cardurile de incheiere existente. In plus, canalele nu trebuie sa genereze venituri pentru clipuri video, ca parte a acestei cerinte”.
Practic, daca sunteti deja parte a YouTube Partner Program, atunci aceasta modificare cu privire la linkurile externe nu va va afecta. Cu toate acestea, daca sunteti un canal mic care creste in continuare si nu intentionati sa fiti parte din Partner Program, atunci nu veti putea adauga linkuri externe care pot fi accesate in filmulete.
Acest lucru poate fi o problema, mai ales daca luati in calcul ca, pentru a fi parte a programului YouTube, veti avea nevoie de cel putin 10.000 de vizionari de canal si sa fiti de asemenea aprobat.
Acest lucru fara indoiala va pune piedici eforturilor canalelor mai mici si, desi linkurile externe pot fi adaugate si in sectiunea de descriere de pe YouTube, nu este chiar acelasi lucru ca cum ati putea sa dati click pe ele in clipul video propriu-zis.