Multe afaceri s-au bazat pe WhatsApp pentru business de ani de zile. La urma urmei, acesta este cel mai popular serviciu de mesagerie cross-platform. In ultimele luni, au existat indicii ca serviciul detinut de Facebook devine serios in a oferi caracteristici croite pentru afaceri.
Serviciul a evidentiat acum cateva dintre noile unelte pe care le-a creat pentru clientii cu afaceri. WhatsApp recunoaste ca modul in care afacerile sunt derulate pe platforma sa in acest moment este destul de rudimentar.
Una dintre principalele probleme pe care oamenii le-au intalnit cu o afacere pe WhatsApp este ca acestia nu stiau daca contul de business de pe WhatsApp este autentic sau nu.
Pentru a elimina aceasta problema, s-au testat bifele de verificare pentru anumite conturi business. De asemenea, serviciul a confirmat ca construieste si testeaza noi unelte printr-o aplicatie gratuita WhatsApp Business pentru companii mici si o solutie de business pentru companii mai mari precum companii aeriene, banci si site-uri de comert electronic.
Aceste businessuri vor putea folosi serviciul de mesagerie pentru a-i notifica pe clienti despre timpul de zbor, confirmari de livrare si nu numai. Utilizatorii vor primi aceste notificari de la conturi verificate, astfel incat acestia sa fie siguri ca mesajul a fost primit de la sursa oficiala.
WhatsApp spune ca va asculta feedbackurile pe parcursul acestei faze de testare si ca il va lua in considerare. Compania ii va tine pe oameni informati in timp ce imbunatateste aceste unelte si le raspandeste mai pe larg. Nu este nevoie sa spunem ca serviciul WhatsApp pentru businessuri va juca in curand un rol major in acest segment al pietei. Va putea vinde publicitate la fel ca alte retele sociale.