Aplicatiile de editare grafica exista in numar mare, asa ca atunci cand Prisma a fost lansata, putem spune ca multi au fost un pic sceptici cu privire la capabilitatile sale si la modul in care s-ar putea diferentia de competitie, dar a reusit sa se evidentieze prin folosirea tehnologiei de inteligenta artificiala cu care aplicatia Prisma a companiei invata in mod eficient cum sa aplice filtrele in mod corespunzator fotografiilor.
De asemenea, acesta este motivul pentru care aplicatia Prisma de filtre foto necesita o conexiune la internet, avand in vedere ca algoritmii erau rulati extern de pe un alt server. Cu toate acestea, in ziua de azi Prisma nu mai este la fel de tare pe cat obisnuia sa fie, dar compania are planuri de a se extinde dincolo de a fi doar o alta aplicatie de editare grafica.
Potrivit unei stiri de The Verge, acestia spera sa-si vanda tehnologia pentru a fi folosita de alte companii. Vorbind pentru The Verge, CEO-ul si cofondatorul Prisma, Alexey Moiseenkov, a spus, „Vedem mari oportunitati in deep learning si in comunicatii. Noi credem ca o multime de companii au nevoie de expertiza in acest domeniu. Chiar si Google cumpara companii pentru viziune computerizata. Noi putem ajuta companiile sa puna viziunea computerizata in aplicatia lor pentru ca noi intelegem cum sa implementam aceasta tehnologie”.
Ei bine, cei care folosesc softul si sunt ingrijorati ca acest lucru ar putea insemna ca aplicatia Prisma de filtre foto va disparea pot sta linistiti, pentru ca Moiseenkov ne-a asigurat ca nu este cazul sa ne ingrijoram.
Acesta declara ca softul are in prezent aproximativ 5-10 milioane de utilizatori activi lunar pe care nu au de gand sa-i abandoneze si, in schimb, aplicatia de filtre foto Prisma va servi drept o platforma pentru experimentele companiei.