McDonald’s Australia primeste niste atentie pentru faptul ca a folosit o macheta iPhone 8 pentru a afisa capturi de ecran ale aplicatiei mobile a companiei intr-o noua promovare tip email care a fost trimisa clientilor din Australia.
Smartphone-ul iPhone 8 al Apple inca nu a fost anuntat oficial sau dezvaluit, desi schemele, desenele, fotografiile si randarile grafice publicate ne-au format o idee destul de precisa, sau cel putin o imagine destul de consistenta.
De fapt, se pare ca in Australia, s-ar putea ca McDonald’s Australia s-a intrecut pe sine insasi folosind randari ale lui iPhone 8 in cea mai noua promovare a lor. Intr-un tweet postat de Benjamin Geskin, se pare ca acestea sunt randarile lui pe care McDonald’s le-a folosit in promovarea lor a aplicatiei companiei McDonald’s.
Desi nu putem in niciun fel demonstra ca aceste randari din promovarea companiei McDonald’s Australia sunt precise si ca il reprezinta pe iPhone 8, presupunem ca acestea ne ofera o perspectiva foarte incipienta asupra modului in care ar putea arata aplicatiile atunci cand ruleaza pe iPhone 8 si cum crestatura din mijlocul displayului va functiona cu designurile de aplicatii.
S-a indicat anterior ca, din cauza crestaturii care desparte efectiv indicatorul pentru baterie de bara de semnal, Apple ar putea-o transforma intr-o caracterisca mai utila pe iPhone 8 si poate chiar intr-una contextuala in functie de aplicatie.
Macheta companiei McDonald’s Australia nu prea profita de pe urma acestui lucru, asa ca pentru moment crestatura din display este, trebuie sa recunoastem, o oroare. Nu este clar daca McDonald’s Australia a folosit aceasta macheta in promovare gandindu-se ca este chiar iPhone 8, sau daca a incercat pur si simplu sa creeze niste valva, ceea ce pare ca a functionat.