Facebook continua sa-si optimizeze News Feed-ul pentru a se asigura ca miliardele sale de utilizatori de pe glob vad numai postari care sunt cele mai relevante pentru ei si pentru interesele lor.
Compania continua sa se asigure ca postarile de slaba calitate sunt retrogradate si ca utilizatorii de Facebook nu trebuie sa se confrunte cu spam-ul in News Feed-ul lor, tocmai de aceea acestia isi petrec cea mai mare parte din timp pe cea mai mare retea sociala a lumii.
Clickbait-urile (momeala pentru click-uri, prin care cititorul este pacalit sa dea click pe un link care nu-i aduce nicio informatie utila) video din News Feed sunt acum in vizorul Facebook.
Compania Facebook a declarat ca in curand va elimina clickbait-urile video din News Feed. Facebook va impiedica in mod activ aparitia postarilor clickbait in News Feed-ul utilizatorilor.
Compania va viza postarile din News Feed care au un buton de play video fals integrat intr-o imagine precum si clipurile video care au imagini statice. Spammerii clickbait au exploatat aceste metode pentru a profita de pe urma faptului ca algoritmul Facebook promoveaza clipuri video, in special pe cele de lunga durata.
Aceste metode de clickbait video au fost folosite de spammeri pentru a-i pacali pe utilizatori sa dea click pe linkuri care ii directioneaza catre site-uri care sunt de slaba calitate si care ii expun pe acestia la reclame malitioase.
Facebook spune ca proprietarii de site-uri care se bazeaza in mod intentionat pe aceste practici de clickbait inselatoare ar trebui sa se astepte ca raspandirea astfelor de postari sa scada deosebit de mult.
Totusi, majoritatea Paginilor de Facebook nu vor vedea schimbari majore in distribuirea postarilor lor in News Feed daca acestea nu au folosit aceste metode de clickbait video pentru a-i pacali pe utilizatori sa dea click pe linkuri.
Compania adauga ca schimbarile algoritmului care vor retrograda postarile clickbait cu video in News Feed se vor lansa pentru toti utilizatorii de pe glob in urmatorele saptamani.