LG Electronics pare sa se gaseasca intr-o situatie dificila, pentru ca businessul sau de smartphone-uri pierde bani in acest an. Dar compania tehnologica si-ar putea redresa businessul de telefoane daca reuseste sa gaseasca o sinergie cu noile sale businessuri, cum ar fi cel al dispozitivelor smart pentru locuinte si al masinilor conectate, potrivit analistilor.
Nu a existat nimic fundamental gresit la telefoanele pe care LG le-a lansat in ultimii ani. Smartphone-urile de varf au fost suficient de decente, cu specificatii pe masura majoritatii smartphone-urilor de varf.
Cu toate acestea, telefoanele au esuat sa capteze interesul pietei si, tocmai de aceea, businessul de smartphone-uri al companiei pierde bani. Analistii de piata se asteapta ca acest lucru va continua, pentru ca acestia nu vad un viitor prea stralucit pentru businessul de smartphone-uri al LG.
Inainte de cel de-al doilea trimestru al acestui an, businessul de telefoane al LG a avut pierderi timp de 7 trimestre la rand. Asta nu s-a sfarsit. Compania a avut pierderi de 117 milioane de dolari in trimestru doi al acestui an.
Cu toate acestea, cand compania a lansat telefonul G6 mai devreme in acest an, aceasta era increzatoare ca noul smartphone de varf va intoarce lucrurile in favoarea lor. Dar nu a reusit.
LG G6 nu este in niciun caz un telefon rau. Doar ca nu a reusit sa capteze interesul pietei si nu a putut sa ridice compania pe linia de plutire. Analistii se asteapta ca compania isi va reduce pierderile in acest an, dar nu se asteapta ca businessul de telefoane a companiei va fi capabil sa aduca profit, din cauza valorii scazute a marcii si a retelei mai slabe de vanzari.
LG isi va lansa probabil cel de-al doilea smartphone de varf pentru acest an, pe LG V30, in aceasta luna. Compania spera cu siguranta ca V30 isi va aduce contributia la redresarea diviziei de telefoane.