Apple are oficial propriul cont de Instagram. Compania si-a lansat contul ieri si vine cu o serie de fotografii capturate cu iPhone-ul. Firma pariaza pe efortul „o privire prin obiectivul iPhone-urilor utilizatorilor din lume”. Fiecare album este practic un slideshow video al muncii unui fotograf.
Apple este in sfarsit pe platforma de photo-sharing. Compania si-a lansat contul oficial ieri cu @apple, in mod nesurprinzator. Cu toate acestea, contul este departe a profilele de Instagram corporatiste care evidentiaza informatii despre companie.
De fapt, profilul oficial de Instagram al Apple nu are legatura deloc cu compania. Are legatura cu imaginile tari pe care oamenii le captureaza cu iPhone-ul. Aceasta nu este prima incursiune a Apple in lumea Instagram, totusi.
Exista deja un profil de Instagram @applemusic dedicat cu mai mult de 2,2 milioane de urmaritori. Contul de Instagram pare sa fie o extensie a campaniei de marketing „Shot on iPhone” a companiei care evidentiaza imagini capturate de iPhone-uri prin lipirea lor de panouri uriase in lume.
Vei gasi fotografii Shot on iPhone si pe @apple. Fara sa arate iPhone-ul, Apple evidentiaza faptul ca acea camera a iPhone-ului este cea mai buna pentru fotografia mobila. Asta vrea sa spuna compania.
Nu pare ca Apple are de gand sa posteze fotografii capturate cu iPhone-ul de catre angajatii sai in medii controlate. Exista angajati in spatele contului care cauta pe internet imagini grozave care au fost capturate cu iPhone-ul.
Apoi, acestia contacteaza proprietarul si intreaba daca imaginea poate fi postata pe @apple. Cu mai mult de 1000 de miliarde de fotografii capturate cu iPhone-ul in lume anual, imaginile grozave nu sunt greu de gasit.