Niantic a organizat Pokemon GO Fest in Chicago in acest weekend, primul eveniment de acest gen. In ciuda promisiunilor companiei, evenimentul nu s-a ridicat la inaltimea asteptarilor. Problemele legate de server si de retea au fost o pacoste pentru Pokemon GO Fest inca de la inceput.
Dupa cum poate ai auzit, Niantic a introdus in sfarsit Pokemonii legendari in jocul Pokemon GO. Asta vine la un an de existenta a jocului, iar pentru a celebra lansarea, compania a organizat un eveniment grandios in Chicago, Statele Unite, dar din pacate se pare ca lucrurile nu au mers conform planurilor pentru companie.
Astfel ca Niantic a decis sa restituie gamerilor pretul biletelor lor precum si sa le ofere 100 de dolari in monede Pokemon pentru a se revansa. Potrivit unei declaratii oferite de companie, „Astazi la Pokemon GO Fest din Chicago, problemele tehnice au creat probleme pentru un numar mare de gameri care au participat la eveniment. Din partea tuturor celor de la Niantic, ne cerem scuze tuturor Antrenorilor care au venit astazi la Pokemon GO Fest. Desi am putut rezolva multe dintre problemele tehnice, nu am reusit sa oferim fiecarui participant o experienta grozava”.
Practic, a parut ca Niantic a subestimat numarul gamerilor care au participat, iar din cauza numarului coplesitor de gameri, au fost afectate serverele, lucru care i-a impiedicat pe gameri sa interactioneze in mod corespunzator cu jocul Pokemon GO.
Gamerii au fost suparati, dupa cum este si normal, si au scandat „Nu putem juca!” cand John Hanke de la Niantic a venit pe scena. Ca sa fim cinstiti, Pokemon GO este cam primul joc de acest gen, ceea ce face ca anticiparea reactiei gamerilor sa fie dificila. In orice caz, sa speram ca aceasta este o lectie din care Niantic poate invata si ca compania va fi mai bine pregatita in viitor pentru astfel de evenimente.