A trecut un an de la cresterea spectaculoasa a Pokemon GO si se pare ca jocul inca are un grup de jucatori loiali. Iar potrivit analistilor de la Sensor Tower, jucatorii care cheltuie cei mai multi bani in joc sunt cei din Japonia.
Achizitiile din jocurile din ziua de azi sunt o metoda extrem de populara folosita de dezvoltatori si publisheri pentru a castiga bani. Acestea se pot gasi in jocurile care sunt gratuite, precum si in jocurile care nu sunt gratuite si pentru care trebuie sa platesti, iar in unele cazuri aceste achizitii din interiorul aplicatiei sunt aproape necesare daca vrei sa avansezi mai departe.
In unele feluri Pokemon GO este asa, tocmai de aceea nu a fost suprinzator sa aflam ca jocul a reusit sa adune venituri de 1,2 miliarde de dolari. Ei bine, potrivit unor date de Sensor Tower, se pare ca jucatorii Pokemon GO din Japonia cheltuiesc cei mai multi bani in joc comparativ cu jucatorii din alte parti ale lumii.
Dupa cum poti vedea in graficul de mai sus, se pare ca jucatorii Pokemon GO din Japonia cheltuiesc in medie 26 de dolari pe download. Asta spre deosebire de jucatorii Pokemon GO din tara de pe locul al doilea, care este Statele Unite, care cheltuie in medie 7,7 dolari pe download.
Aceasta este urmata de Canada cu 7,6 dolari, Australia cu 6,2 dolari, Germania cu 6,1 dolari, Suedia cu 5,9, Marea Britanie cu 5, Taiwan cu 4,6 dolari, Coreea de Sud cu 3 dolari, iar Franta cu 2,8.
Cu toate acestea, se pare ca in ciuda faptului ca jucatorii Pokemon GO din Japonia cheltuiesc mai multi bani, piata din Statele Unite este inca cea mai profitabila pentru cei de la Niantic.
Sensor Tower dezvaluie ca piata jocului Pokemon GO din Statele Unite a reusit sa genereze venituri de 424 de milioane de dolari, spre deosebire de cea din Japonia care a reusit sa adune venituri de 318 milioane de dolari.