Razer, care se afla in parteneriat cu Three Group, a pus ochii si pe gaming-ul mobil, dupa cum a spus directorul executiv al Razer. „Exista foarte mult potential pentru Razer – inca crestem exponential pe piata de PC-uri… am livrat hardware de peste un miliard de dolari in ultimii trei ani si nici nu am inceput inca sa activam pe piata gaming-ului mobil.
Compania americana si-a intarit pozitia ca si perturbator pe piata de gaming pe PC acum mult timp si se pare ca compania a pus ochii pe o piata cu totul diferita. Razer ar planui sa produca o perturbatie pe piata de gaming mobil intr-un mare fel.
Cel putin asta este ceea ce a zis CEO-ul companiei, Tan Min-liang. Acesta a declarat intr-un interviu recent ca gaming-ul mobil va fi „o parte uriasa din businessul nostru” in viitor.
Vorbind pentru publicatia South China Morning Post, Ming-liang a facut aluzie la natura companiei de a produce perturbatii, indicand ca, inainte ca Razer sa inceapa sa le produca, nu existau laptopuri majore create pentru scopul precis de gaming.
In orice caz, CEO-ul a spus ca „in acest moment, nu vad niciun dispozitiv mobil sau platforma software care indeplineste nevoile gamer-ului mobil”.
Acest lucru indica faptul ca Razer are planuri de a intra pe piata gaming-ului mobil intr-un mare fel. Compania a facut cativa pasi in ultimii ani care au indicat ca este interesata de acest domeniu.
Compania a preluat producatorul de console de jocuri Ouya in 2015. Ouya vroia sa lanseze o consola de jocuri cu sistemul de operare Android, dar nu a reusit sa o produca.
De asemenea, compania a preluat Nextbit, compania din spatele smartphone-ului Robin. Ming-liang a spus ca preluarea Nextbit i-a oferit companiei Razer abilitatile de a lucra la dispozitive de urmatoare generatie. Ce vor fi exact aceste dispozitive, inca nu se stie in acest moment, dar s-ar putea ca aceasta companie sa produca intr-adevar perturbatii pe piata jocurilor mobile.