Daca nu era deja clar ca Netflix a devenit un fel de suport al peisajului media american, acum este. Mai multe date estimative arata ca abonatii Netflix sunt mai numerosi decat abonatii la cablu TV din Statele Unite.
Cu siguranta ca compania Netflix din Statele Unite a evoluat foarte mult fata de zilele in care compania inchiria DVD-uri clientilor. Acum serviciile companiei sunt disponibile in cam toata lumea, iar la un singur click utilizatorii pot urmari orice film in orice moment si nu numai.
Netflix a avut de asemenea succes creandu-si propriile emisiuni TV, multe dintre ele ajungand sa aiba un succes urias. Tocmai de aceea, nu este surprinzator sa aflam ca Netflix are mai multi abonati decat utilizatorii de cablu TV din Statele Unite.
Intr-un raport de Leichtman Research, abonatii la cablu TV din Statele Unite au fost in declin in ultimii ani, iar numarul lor a scazut in 2017 pana la 48,61 de milioane de abonati.
Declinul le-a permis de asemenea companiilor ca Netflix sa-i depaseasca pe abonatii la cablu TV, iar potrivit cifrelor, Netflix se mandreste acum cu 50,85 de milioane de abonati in Statele Unite.
Cu toate acestea, in cercetare se precizeaza ca numarul de abonati la cablu TV nu ii include pe cei ai companiilor de cablu TV mai mici din Statele Unite despre care se crede ca totalizeaza 5% dintre clientii de cablu TV din Statele Unite, dar chiar si asa este totusi o isprava impresionanta pentru o singura companie.
Nu este o surpriza sa aflam ca Netflix din Statele Unite a inspirat alte companii precum Apple sa ii calce pe urme. Acesta este un semn in legatura cu modul in care se schimba lucrurile in ceea ce priveste felul in care abordam divertismentul si, desi companiile de cablu TV nu sunt chiar in pericol de a disparea prea curand, poate ca unii dintre noi ar dori sa se gandeasca la cum ar putea acestea sa-i atraga pe cei mai tineri si pe generatia din zilele noastre tot mai priceputa intr-ale internetului.