fbpx

Veniturile din abonamente pe care iOS si Android le-au generat anul trecut

Veniturile din abonamente pe care iOS si Android le-au generat anul trecut

S-a dezvaluit ce venituri au generat din abonamente platformele iOS si Android anul trecut. Una dintre cele doua platforme are o cota de piata superioara si, totusi, cealalta platforma a generat din abonamente venituri mult mai mari anul trecut.

Platforma iOS a companiei Apple are o cota de piata care nu se compara cu cea a platformei Android a companiei Google din SUA. Asa ca unii se intreaba de ce dezvoltatorii au tendinta de a opta mai intai pentru iOS.

CITESTE SI:  De-asta Pentagonul a dezvaluit clipuri cu OZN-uri

Se pare ca platforma iOS a Apple este mult mai profitabila in comparatie cu cea Android, sau cel putin asta par sa indice datele de la Sensor Tower.

Conform datelor, se pare ca, in ceea ce priveste aplicatiile bazate pe abonament, App Store a reusit sa genereze venituri de 10,3 miliarde de dolari doar in 2020.

Aceasta e o crestere de 32% in comparatie cu anul 2019, cand App Store a generat 7,8 miliarde de dolari din abonamente. Android de la Google a inregistrat o crestere de 42%, dar veniturile din 2020 pentru Android din abonamente au fost de doar 2,7 miliarde de dolari.

CITESTE SI:  De ce un Jeep a fost zdrobit de un garaj electric

Asta inseamna ca veniturile App Store sunt mult mai mari decat cele pentru Android, ceea ce inseamna ca iOS reprezinta o optiune mai profitabila pentru dezvoltatorii de aplicatii care spera sa genereze venituri.

De asemenea, aceste cifre par sa coroboreze cu stirile din 2020 care indicau faptul ca compania Apple din Cupertino a generat o suma impresionanta cu App Store din abonamente in timpul pandemiei, deoarece utilizatorii iOS explorau alte modalitati de a se mentine ocupati.

CITESTE SI:  Tesla extinde autonomia masinilor sale electrice pentru ca proprietarii sa scape de uraganul Irma

Acestea fiind spuse, cresterea generala a veniturilor din abonamente pe platformele iOS si Android indica, de asemenea, ca aceasta e noua directie pe care companiile ar trebui sa o aiba in vedere, comparativ cu achizitiile unice care erau modelul anterior.