fbpx
Un profesor foloseste recunoasterea faciala pentru a detecta studentii plictisiti

Un profesor foloseste recunoasterea faciala pentru a detecta studentii plictisiti

Un profesor universitar din China foloseste o tehnologie de recunoastere faciala pentru a ajuta la determinarea nivelului de interes al studentilor fata de orele profesorului, o unealta despre care acesta a spus ca ar putea fi folosita pe larg in educatie.

Recunoasterea faciala este o unealta la indemana atunci cand vine vorba despre securitate, cum ar fi identificarea utilizatorilor autorizati.

Recunoasterea faciala poate fi folosita de asemenea si in scopuri ce tin de infractiuni, iar autoritatile pot folosi tehnologia pentru a incerca localizarea suspectilor pe fuga sau la identificarea teroristilor.

CITESTE SI:  Adolescentul chinez care si-a vandut un rinichi pentru a-si cumpara un iPad 2 s-a imbolnavit

Cu toate acestea, in China, un profesor universitar chinez a ales sa foloseasca recunoasterea faciala pentru a detecta studentii care sunt plictisiti.

Inainte de a crede ca aceasta este o utilizare in van a recunoasterii faciale, profesorul nu are de gand sa-i pedepseasca pe studentii plictisiti, ci mai degraba o foloseste pentru a determina daca studentii lui sunt stimulati de subiect.

CITESTE SI:  Producatorul de camere cu care ar putea colabora Samsung pentru smartphone-ul Galaxy S22

Exista sanse bune ca multi dintre voi au avut o ora in care subiectul era plictisitor, dar multumita profesorului, subiectele sunt mai distractive si mai usor de asimilat.

Asta este ceea ce incearca profesorul Wei Xiaoyong. Vorbind pentru The Telegraph, Wei a spus, “Cand corelam acel tip de informatie cu felul in care predam si folosim un tabel cronologic, atunci vei sti ca practic atragi atentia studentilor. Apoi, te poti intreba daca este o buna modalitate de a preda acel continut. Sau continutul este OK pentru studentii de la acea ora?”

CITESTE SI:  De ce oameni angajati de Google te asculta prin dispozitive cu Google Assistant

Este o abordare destul de interesanta si s-ar putea dovedi o metoda superioara de a prevedea ceea ce cred studentii profesorului despre o ora, versus metode mai traditionale care implica completarea chestionarelor si formularelor de feedback.