fbpx

Uber il taxeaza accidental pe un utilizator cu 20.000 de dolari pentru o cursa de 20 de minute

Uber il taxeaza accidental pe un utilizator cu 20.000 de dolari pentru o cursa de 20 de minute

Stabilirea preturilor Uber este ceva oarecum controversat, mai ales daca iei in considerare cat de mari pot deveni. Acestea fiind spuse, in trecut, compania a fost criticata cand a implementat stabilirea preturilor in situatii de urgenta, cum ar fi in Sydney in timpul unei crize cu ostatici, sau in Londra la inceputul acestui an in timpul atacurilor teroriste.

Cu toate acestea, se pare ca, in ciuda faptului ca preturile pot deveni mari, suntem destul de siguri ca nimeni nu s-a asteptat ca cineva va fi taxat cu aproape 20.000 de dolari pentru o plimbare de 20 de minute cu Uber, nu-i asa?

CITESTE SI:  VIDEO: Cum e primul film Hollywood capturat cu o camera mirrorless full-frame

Din pacate, acest lucru s-a intamplat cu utilizatorul de Uber Hisham Salama care sustine ca a fost taxat cu 18.518,50 de dolari pentru o plimbare de 8 kilometri, plimbare care l-ar fi costat in mod normal in jur de 20 de dolari.

Initial, crezand ca este o gluma, utilizatorul a decis sa verifice cu compania sa de carduri de credit si a descoperit ca cei aproape 20.000 de dolari au fost intr-adevar alocati. Utilizatorul a incercat apoi sa ia legatura cu un reprezentant al asistentei Uber care a confirmat ca tariful este corect.

CITESTE SI:  Serviciul de internet gratuit al Facebook are probleme in India

Dupa cum este si normal, Salama nu a platit aceasta suma si, impreuna cu altii, a dat navala pe Twitter pentru a presa compania Uber sa justifice suma de 20.000 de dolari, ceea ce a determinat in cele din urma Uber sa spuna ca a fost o eroare, potrivit The Canadian Press, iar asta pentru ca soferul a tastat o taxa gresita.

CITESTE SI:  Xiaomi confirma ca vor lansa un telefon de 600 de dolari in curand

Compania Uber i-a dat banii inapoi utilizatorului si i-a mai dat si 150 de dolari in plus. Uber a oferit, de asemenea, o declaratie catre Slate prin care a spus, “I-am dat toti banii inapoi acestui utilizator si i-am cerut scuze pentru aceasta experienta. Avem masuri de siguranta pentru a preveni astfel de evenimente si ne straduim sa intelegem cum a avut loc acest lucru”.