Sondaj: Utilizatorii Twitter sunt impartiti in doua in legatura cu limita de 280 de caractere

Sondaj Utilizatorii Twitter sunt impartiti in doua in legatura cu limita de 280 de caractere

La o luna dupa ce Twitter si-a dublat restrictia de 140 de caractere pentru ca oamenii sa se exprime mai mult printr-un tweet, utilizatorii s-au impartit in doua tabere in legatura cu limita de 280 de caractere, doar 38% aproband schimbarea, potrivit unui nou sondaj.

Luna trecuta, Twitter a lansat o noua caracteristica care a extins limita de caractere de la 140 la 280 de caractere, dubland practic numarul de cuvinte pe care le puteati insera intr-un tweet.

Se pare ca ar fi fost o idee buna, dar printr-un sondaj recent s-a constatat ca utilizatorii Twitter sunt impartiti in doua in legatura cu schimbarea, in timp ce o treime dintre utilizatori au spus ca prefera tweet-urile care sunt limitate la 140 de caractere, in timp ce restul de utilizatorii chestionati in sondaj sunt inca indecisi in legatura cu schimbarea.

Citeste si:  Jolla anunta sistemul de operare Sailfish OS 2.0

Acest lucru este destul de interesant, deoarece, asa cum am spus, parea ca schimbarea a fost una pe care utilizatori au solicitat-o. Potrivit Twitter, cand a lansat aceasta facilitate, “Oamenii din experiment ne-au spus ca o limita de caractere mai mare i-a determinat sa se simta mai multumiti de modul in care s-au exprimat pe Twitter, de capacitatea lor de a gasi continut bun si de Twitter per ansamblu”.

Citeste si:  Ce aplicatie noua ar putea lansa Instagram si pentru ce

Limita de caractere a fost in vigoare foarte mult timp, asa ca ne putem imagina ca ar putea exista unii care prefera vechile modalitati pentru ca sunt mai familiarizati cu acelea.

In mod alternativ, unii ar putea sa simta ca tweet-urile lor mai mult se indeparteaza de Twitter si ca ar putea dura de azi inainte mai mult timp pentru a citi tweet-urile decat inainte, deoarece utilizatorii ar putea fi mai inclinati sa posteze tweet-uri mai lungi, mai ales cu lansarea “Threads”.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *