fbpx

Samsung Pay depaseste un milion de utilizatori in Coreea de Sud

Samsung Pay depaseste un milion de utilizatori in Coreea de Sud

Samsung Pay a avut un start grozav, cel putin in tara natala a companiei. Compania a confirmat ca numarul total de utilizatori din Coreea de Sud a depasit un milion, in doar doua luni dupa ce serviciul a debutat pe data de 20 august.

Pana acum, Samsung Pay a procesat plati in valoare de peste 100 de miliarde de woni in Coreea de Sud, cu plati medii care ajung pana la 2 miliarde de woni.

Pe scena platilor mobile, exista cativa competitori in acest moment si fiecare dintre ei vor o felie cat mai mare din placinta.

CITESTE SI:  Apple explica practica sa privind inlocuirile terte ale bateriilor de iPhone-uri

Acestea fiind spuse, se pare ca Samsung Pay se descurca destul de in Coreea de Sud, ajung la un milion de utilizatori. Serviciul a fost anuntat oficial mai devreme in acest an si ultima data am auzit ca Samsung Pay a reusit sa adune 500 000 de abonati in Coreea de Sud.

Asta a fost acum o luna, pentru ca, potrivit ultimelor cifre, se pare ca Samsung Pay a reusit de atunci sa-si dubleze numarul de utilizatori in Coreea de Sud si a ajuns la un numar de 1 milion de utilizatori.

CITESTE SI:  Cum ar putea fi moneda virtuala Gram a Telegram

Trebuie mentionat ca aceste cifre sunt doar pentru serviciul Samsung Pay din Coreea de Sud, ceea ce inseamna ca daca am lua in calcul cifrele cu abonatii din Statele Unite, de exemplu, acel numar ar putea fi mai mare.

Cum am spus, competitia este destul de apriga in acest moment pe scena platilor mobile. De exemplu, ai Apple cu Apple Pay, Google cu Android Pay si PayPal, doar ca sa numim cateva.

CITESTE SI:  Noul monitor de gaming QLED al Samsung este urias

Cu toate acestea, compania Samsung din Coreea de Sud are un avantaj. Spre deosebire de alte servicii de plati mobile care se bazeaza pe NFC, serviciul companiei suporta, de asemenea, transmisie magnetica securizata.

Asta inseamna ca comerciantii pot continua sa foloseasca terminalele POS (Point Of Sale) existente, spre deosebire de alte servicii de plati care necesita ca acei comercianti sa-si upgradeze aparatura, lucru care pentru unii este un cost nenecesar.