fbpx

Olanda primeste un pod printat 3D pentru biciclisti

Olanda primeste un pod printat 3D pentru biciclisti

Printarea 3D este o categorie masiva care acopera orice de la proiecte DIY mici din plastic la metal care este folosit in avionul Boeing 787. Totusi, o alta utilizare a iesit la lumina gratie Eindhoven University of Technology din Olanda, de aceasta data pentru biciclisti.

Cand o persoana obisnuita se gandeste la printarea in trei dimensiuni, aceasta s-ar putea gandi la proiecte simple DIY in care poti imprima 3D mici gadgeturi, bijuterii personalizate, bibelouri si asa mai departe.

CITESTE SI:  Ce restrictii are nivelul gratuit de streaming de muzica al Amazon Music

Cu toate acestea, cat despre comercializare, in Olanda se pare ca cercetatorii de la Eindhoven University of Technology alcatuiesc un pod pentru biciclisti folosind beton armat printat 3D, potrivit Engadget.

Asadar, de ce imprimarea 3D in locul metodelor de inginerie mai traditionale? Pentru inceput, se pare ca exista un motiv “verde” pentru folosirea printarii 3D, si anume ca atunci cand este produs cimentul de beton, acesta elibereaza dioxid de carbon.

Asadar, prin a fi capabil sa printezi exact ceea ce ai nevoie in loc sa torni betonul in forme, acest lucru va elimina acele emisii de dioxid de carbon, sa nu mai pomenim despre flexibilitatea cand vine vorba de a putea imprima 3D orice forma vrei, versus folosirea formelor in cazul carora schimbarea lor ar insemna obtinerea unei noi forme.

CITESTE SI:  Algoritmul care ghiceste posibilitatea de a fi banati in viitor

Un alt beneficiu al imprimarii 3D este acela ca anumite cabluri din otel de intarire pot fi printate in acelasi timp. Acest lucru inseamna ca piesele produse pot fi “pre-accentuate” pentru stabilitate suplimentara si, avand in vedere ca nimeni nu vrea sa citeasca stiri despre un pod pentru biciclisti prabusit, exista o veste buna.

CITESTE SI:  La ce mesaj de avertizare renunta Microsoft in Windows 10

Constructia podului pentru biciclisti din Olanda se asteapta ca va incepe in septembrie, iar pana acum cercetatorii l-au testat prin construirea unui model la scara 1:2 care a fost capabil sa reziste unei greutati de 2000 de kilograme.