Netflix a colaborat cu serviciul popular de mesagerie WhatsApp din India pentru a comunica cu clientii. Pentru moment, se pare ca Netflix va utiliza aceasta platforma pentru a trimite clientilor mesaje legate de cont, precum si sugestii. Utilizatorii de Netflix si WhatsApp vor primi o notificare pentru a se inscrie in serviciu.
Desi WhatsApp a fost utilizat de anumite companii pentru a comunica cu clientii lor, acest lucru este in mod neoficial. Cu toate acestea, in ultima vreme am inceput sa vedem ca serviciul a introdus noi caracteristici pentru a atrage companiile, cum ar fi sa le ofere conturi de business verificate cu o bifa verde.
Ei bine, in India, incepem sa vedem cum companiile comunica cu clientii lor prin WhatsApp, cum ar fi Netflix. Se pare ca, in India, Netflix a inceput sa foloseasca serviciul pentru a ajunge la clienti si pentru a comunica cu ei si va folosi platforma pentru a trimite mesaje legate de cont si, de asemenea, pentru a oferi sugestii.
Avand in vedere ca unele companii, cum ar fi bancile, folosesc deja SMS-urile pentru a ajunge la clienti, trebuie sa stiti ca WhatsApp nu este prea diferit, desi se pare ca nu multi utilizatori de pe Twitter sunt incantati de faptul ca Netflix comunica cu ei prin intermdiul acestei platforme.
In momentul de fata, se pare ca clientii pot numai primi mesaje de la Netflix si nu pot conversa de fapt cu compania prin intermediul WhatsApp ca intr-un chat, cel putin pentru moment.
Asadar, WhatsApp este mai putin util decat ar putea fi, dar poate ca acest lucru se va schimba in viitor. Intre timp, ce credeti despre aceasta functie? Va place ideea ca companiile sa poata ajunge la tine prin intermediul acestui serviciu pentru a primi mesaje promotionale?