fbpx

KFC readuce un preparat dupa ce un client i-a tweet-uit un an intreg

KFC readuce un preparat dupa ce un client i-a tweet-uit pentru un an intreg

Stii cum se spune, perseverenta este secretul succesului! Un client de-al KFC este exemplul viu al acestui lucru. Un barbat din Singapore a avut misiunea de a convinge prin tweet-uri KFC sa aduca inapoi preparatul Hot Devil Drumlets, practic copanele picante de pui, care nu s-a mai vandut in tara din 2014.

In majoritatea cazurilor, restaurantele aduc schimbari meniului loc din cand in cand. Ar putea exista o multime de motive pentru asta, dar uneori motivul este ca preparatul oferit ar putea fi pe stoc pentru un timp limitat.

CITESTE SI:  Cand ar putea fi dezvaluit primul smartphone pliabil al LG

Suntem siguri ca multi dintre noi au avut experiente in care preparatul nostru preferat de la un restaurant a fost inlaturat. Cu toate acestea, un client de-al KFC din Singapore a decis ca trebuie sa se ocupe de asta, iar intr-o incercare de a convinge KFC sa aduca inapoi preparatul sau preferat in meniu – care se numeste Hot Devil Drumlets – acesta a decis sa tweet-uiasca gigantul in fast food pentru un an intreg in speranta ca acesta il va asculta.

CITESTE SI:  Noua limita de 280 de caractere a Twitter se lanseaza pentru toti utilizatorii

Farhan, clientul despre care este vorba, a profitat de fiecare oportunitate posibila pentru a tweet-ui si raspunde la tweet-urile companiei, cerandu-i sa aduca inapoi preparatul Hot Devil Drumlets.

Ei bine, nu suntem siguri daca KFC a decis sa cedeze tweet-urilor clientului, dar se pare ca cel putin dorinta sa s-a indeplinit. KFC Singapore i-a trimis clientului un mesaj privat si a atasat fotografia pe care o poti vedea mai sus in care KFC i-a spus ca vor aduce inapoi preparatul Hot Devil Drumlets.

CITESTE SI:  Fondatorul Telegram spune ca guvernul Statelor Unite a incercat sa-i mituiasca pe dezvoltatori

Lantul de fast food chiar a decis sa-i ofere acelui client onoarea de a gusta preparatul pentru prima data, avand in vedere eforturile sale de a-i tweet-ui pentru un an intreg. Asta ne aminteste de vremea cand un client Wendy’s a incercat sa stranga 18 milioane de tweet-uri pentru a primi nugget-uri gratuite pentru un an de zile.