fbpx

Fujifilm spune de ce nu va trece niciodata pe full-frame

Fujifilm spune de ce nu va trece niciodata pe full-frame

La evenimentul Photokina din Germania din acest an, unii au vorbit cu unii directori de la unele companii majore producatoare de camere si obiectivi. Printre acesti directori se numara si Toshihisa Iida de la compania Fujifilm.

Avand in vedere ca companii precum Nikon si Canon intra in jocul camerelor mirrorless full-frame, nu ar fi gresit sa presupui ca si alte companii de camere ar dori sa ia parte la asta, cum ar fi Fujifilm.

CITESTE SI:  Companiile care ar putea produce pentru smartphone-uri ecrane de 14,1 inci

Dar compania Fujifilm a declarat in trecut ca nu are planuri sa treaca pe full-frame, iar recent a sustinut ca nu va trece niciodata pe full-frame. Asta potrivit unui interviu pentru DPreview in care Toshihisa Iida de la Fujifilm a spus publicatiei ca compania nu va lansa niciodata aparate foto full-frame.

Potrivit lui Toshihisa Iida, “Nu, niciodata. Pentru ca nu avem acea experienta, din fericire sau din nefericire. Nu vedem rostul ca Fujifilm sa intre pe acea piata, mai ales avand in vedere ca avem camere APS-C si de format mediu bune”.

CITESTE SI:  Recunoasterea faciala a Windows 10 este pacalita cu o fotografie imprimata

Acesta adauga: “Daca intram pe piata full-frame, sistemele noastre de camere vor incepe sa se canibalizeze unele pe altele. Suntem multumiti cu doua sisteme complet independente”.

Ei bine, acestea sunt vesti bune sau vesti nu foarte bune, depinde de ce perspectiva ai. In cea mai mare parte, fotografii nu prea au nevoie sa captureze full-frame, iar faptul ca Fujifilm nu trece la acest tip de camere nu va fi o tragedie pentru ei.

CITESTE SI:  Cercetatorii invata inteligenta artificiala sa inteleaga comenzile contextuale

In plus, acestia nu vor trebui sa investeasca in noi camere si noi obiectivi. Dezavantajul este ca fotografii care au nevoie sau vor sa captureze imagini in full-frame nu vor primi niciodata aceasta optiune de la Fujifilm. Asta inseamna ca acestia vor fi fortati sa caute alternative de la companii precum Sony, Nikon si Canon.