fbpx

Facebook Messenger are acum 1,2 miliarde de utilizatori

Facebook Messenger are acum 1,2 miliarde de utilizatori

Facebook Messenger are acum peste 1,2 miliarde de utilizatori activi lunar, a declarat compania miercuri, fata de cei un miliard de oameni pe care ii avea in luna iulie.

Cresterea numarului de utilizatori ai aplicatiei Messenger a ajuns la cer dupa ce compania a transformat serviciul de mesagerie intr-o aplicatie de sine statatoare in 2014. Compania a sustinut de atunci aplicatia Messenger cu jocuri, o platforma de chatbot, apelare vocala, apelare video si cu o camera reproiectata cu masti, rame, stickere si efecte.

Facebook Messenger continua sa creasca numarul oameni care utilizeaza serviciul, dar si numarul caracteristicilor, iar David Marcus de la reteaua sociala a anuntat ca aplicatia are acum peste 1,2 miliarde de utilizatori activi lunar.

CITESTE SI:  De ce Donald Trump a organizat un summit social media la Casa Alba

Parca ieri Facebook Messenger a fost lansata ca si aplicatie de sine statatoare, iar oamenii au fost incurajati sa o descarce pentru a pastra legatura cu prietenii si cu familia.

Facebook Messenger a evoluat foarte mult de atunci si este mult mai capabila decat a fost inainte. Aplicatia a adunat sute de milioane de utilizatori, 1,2 miliarde ca sa fim mai exacti, potrivit ultimelor cifre oferite de companie.

CITESTE SI:  De ce cresterea numarului de abonati Netflix scade

Acesta este un moment de referinta semnificativ pentru companie, avand in vedere ca Facebook Messenger este acum la fel de mare precum WhatsApp, o alta aplicatie de mesagerie cross-platform care este detinuta de companie.

Desi ambele iti permit, in esenta, sa faci acelasi lucru, exista nenumarati utilizatori care au ambele aplicatii instalate pe smartphone-urile lor. Facebook Messenger este de asemenea la ani lumina distanta de alte aplicatii de mesagerie care nu sunt detinute de compania americana.

CITESTE SI:  Aparent, Samsung inca nu-si poate da seama de ce Galaxy Note 7 explodeaza

Acest lucru arata ca reteaua sociala Facebook a luat decizia corecta atunci cand a hotarat sa ia caracteristica de mesagerie incorporata din aplicatia sa si sa o desprinda in anul 2014.

Principala aplicatie a Facebook se apropie de 2 miliarde de utilizatori, avand in vedere ca in prezent are 1,9 miliarde de utilizatori. Instagram se afla la mare distanta de 1 miliard de utilizatori, avand in vedere ca in prezent are 600 de milioane.