fbpx

De ce un cofondator Facebook vrea ca compania sa fie impartita in bucati

De ce un cofondator Facebook vrea ca compania sa fie impartita in bucati

Unul dintre cofondatorii companiei Facebook, Chris Hughes, vrea ca compania – care e formata din WhatsApp, Instagram si Facebook – sa fie impartita in bucati.

Facebook este cea mai mare retea sociala din lume si niciun alt serviciu nu are la fel de multa acoperire si influenta. Acest lucru a starnit in mod evident ingrijorari legate de concurenta pe piata, unii cerand ca reteaua sociala sa fie impartita in bucati.

Unul dintre acestia este unul dintre cofondatorii Facebook, Chris Hughes. Acest cofondator lucreaza la companie inca de cand reteaua sociala a fost creata de Mark Zuckerberg acum 15 ani in urma.

CITESTE SI:  Smartphone-ul Sony Xperia XZ3 ar putea avea un numar mare de camere

Chris Hughes spune pentru New York Times ca Comisia Federala de Comert din Statele Unite ar trebui sa anuleze preluarea companiilor WhatsApp si Instagram de catre Facebook pentru a creste concurenta pe piata de mesagerie si social media.

Cofondatorul Chris Hughes sustine ca compania a devenit un monopol care a dus la o concurenta limitata si ca din acest motiv inovatia a fost incetinita. Nu exista nicio alternativa la Facebook pentru utilizatori, asa ca acestia pot alege fie sa foloseasca aceasta retea sociala, fie sa renunte la aceasta, neavand alte alternative.

CITESTE SI:  Cum a fost afectata Nintendo de cutremurul din Hokkaido, Japonia

De asemenea, cofondatorul Chris Hughes al FB a indicat ca nicio alta retea sociala nu a mai fost lansata incepand cu 2011 si ca 84% din veniturile din publicitate ale retelelor sociale merge la FB.

CITESTE SI:  Ce smartphone-uri s-ar putea vinde in 100 de milioane de unitati

Cofondatorul companiei a vorbit si despre puterea lui Mark Zuckerberg in cadrul companiei, subliniind ca acesta detine majoritatea actiunilor la Facebook si ca acesta este motivul pentru care nu exista un control intern al puterii sale.

“Mark Zuckerberg e un om bun si amabil”, spune cofondatorul Chris Hughes al FB adaugand: “dar sunt furios ca accentul lui pus pe crestere l-a determinat sa sacrifice securitatea pentru clickuri”.