De ce Twitter nu va mai accepta anunturi de la compania Kaspersky din Rusia

De ce Twitter nu va mai accepta anunturi de la compania Kaspersky din Rusia

Compania Kaspersky din Rusia, cea mai bine cunoscuta pentru produsele sale antivirus, nu va mai putea sa ruleze anunturi pe Twitter, a confirmat reteaua sociala.

Twitter a decis sa interzica anunturile de la Kaspersky, deoarece modul de afaceri al companiei din Rusia ar contraveni regulilor de publicitate, potrivit Twitter, si citeaza, de asemenea, afirmatiile guvernului Statelor Unite conform carora Kasperky are legaturi cu agentiile de informatii din Rusia, o acuzatie pe care Kaspersky a negat-o vehement de multe ori in trecut.

CITESTE SI:  Smartphone-ul pliabil Samsung ar putea avea 3 displayuri OLED

De mult timp agentiile din Statele Unite pretind ca Kaspersky are legaturi stranse cu agentiile de informatii din Moscova si ca softul sau ar putea ajuta practic eforturile de spionaj ale Rusiei.

Administratia Trump a interzis deja utilizarea produselor Kasperksy de catre retelele guvernamentale din Statele Unite. Aceasta nu este o acuzatie pe care producatorul rus de softuri antivirus a digerat-o bine, iar compania din Rusia chiar s-a oferit sa dezvaluie guvernului american codul sursa al softului pentru ca expertii independenti sa-l poata analiza si sa decida daca au fost lasate brese pentru agentiile de informatii din Rusia.

CITESTE SI:  Cu ce procent urias au scazut vanzarile de smartphone-uri ale HTC in iunie

Cofondatorul companiei ruse, Eugene Kaspersky, a dezvaluit interdictia acum ceva timp, adaugand ca prima data compania a fost informata despre aceasta interdictie in luna ianuarie.

Twitter a confirmat intre timp interdictia intr-un e-mail trimis catre Reuters. Compania din Rusia a adaugat intr-o postare pe blog ca fost luata prin surprindere atunci cand Twitter a decis sa interzica companiei din Rusia sa ruleze anunturi.

CITESTE SI:  Cati GB de date a furat un adolescent australian din reteaua Apple printr-un hack

“Nu am incalcat nicio regula scrisa sau nescrisa, iar modelul nostru de afaceri este pur si simplu acelasi model de afaceri folosit in intreaga industrie cibernetica: oferim utilizatorilor produse si servicii si ne platesc pentru acestea”, a adaugat compania.

“Aceasta decizie se bazeaza pe determinarea noastra ca Kaspersky opereaza folosind un model de business care intra in conflict cu practicile comerciale acceptabile pentru Twitter Ads”, a afirmat reteaua sociala Twitter in declaratia sa.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *