fbpx

De ce numarul de utilizatori Telegram a crescut cu 25 de milioane in ultimele 72 de ore

De ce numarul de utilizatori Telegram a crescut cu 25 de milioane in ultimele 72 de ore

Serviciul de mesagerie Telegram a dezvaluit ca, in ultimele 72 de ore, numarul sau de utilizatori a crescut cu 25 de milioane si ca astfel a reusit sa depaseasca 500 de milioane de utilizatori activi. Aceasta crestere are un motiv.

Avand in vedere ca serviciul de mesagerie WhatsApp a anuntat ca in curand va partaja date cu compania Facebook din Statele Unite, acest lucru i-a ingrijorat pe oameni. Acestia sunt ingrijorati cu privire la datele partajate si ce inseamna asta pentru confidentialitate.

CITESTE SI:  Ce comunicat de presa a oferit Apple

Astfel ca acestia au inceput sa foloseasca alte aplicatii de mesagerie, mai axate pe confidentialitate, cum ar fi Signal si Telegram. De fapt, potrivit unui tweet al contului oficial de Telegram, compania sustine ca, in ultimele 72 de ore, numarul sau de useri a crescut cu 25 de milioane, acestia fiind noi useri care s-au inscris la Telegram.

Acest lucru i-a permis aplicatiei de mesagerie sa depaseasca 500 de milioane de useri activi. “Telegram a depasit 500 de milioane de utilizatori activi. 25 de milioane de utilizatori noi s-au alaturat in ultimele 72 de ore: 38% provin din Asia, 27% din Europa, 21% din America Latina si 8% din regiunea MENA”, conform unui tweet de Telegram Messenger.

CITESTE SI:  Cum mai doreste Google sa creasca autonomia pe laptopuri cu browserul Chrome

Acestea fiind spuse, serviciul de mesagerie WhatsApp din Statele Unite a clarificat intre timp ce inseamna schimbarile din politica sa de confidentialitate pentru utilizatori.

CITESTE SI:  Ce iPhone-uri primesc caracteristica de limitare a performantei procesorului de la Apple

Practic, compania WhatsApp precizeaza ca chaturile si discutiile din aplicatia sa vor ramane doar la utilizatori, acestea fiind criptate. In schimb, se pare ca modificarile vor afecta in principal conturile de business si persoanele care discuta cu companii prin aplicatia de mesagerie WhatsApp, datele lor fiind folosite pentru a imbunatati experienta si crearea de reclame.

Facebook