fbpx

De ce imaginea de brand a Apple si iPhone e in declin in China

De ce imaginea de brand a Apple si iPhone e in declin in China

De parca situatia companiei Apple in China din ultima vreme nu a fost destul de sumbra, situatia companiei din Cupertino se poate inrautati. Pana recent, iPhone-urile companiei din Cupertino se vindeau bine, in ciuda rivalilor locali care veneau cu alternative mai ieftine.

China e una dintre cele mai importante piete ale Apple pentru iPhone. Smartphone-ul de varf al companiei s-a descurcat foarte bine pe una dintre cele mai profitabile piete de smartphone-uri.

CITESTE SI:  Cum se ocupa Facebook de protestele fata de autoizolare, in vremea coronavirusului Wuhan

Asta in ciuda faptului ca rivalii locali au pozitii de lideri in China. Cu toate acestea, din cauza evenimentelor recente, imaginea brandului Apple e in declin rapid in China.

Acest lucru ar putea duce la reducerea vanzarilor de iPhone-uri in acea tara in acest an. Analistii prezic ca aceste smartphone-uri ar putea fi unele dintre victimele razboiului comercial dintre Statele Unite si China.

Razboi care a dus deja la o interdictie ampla asupra Huawei in Statele Unite. Conform stirilor, razboiul comercial a dus la un fel de boicot al produselor Apple de catre clientii chinezi.

CITESTE SI:  Merita Samsung Galaxy S6 Edge editia Iron Man 91 000 de dolari?

Acest lucru va avea un impact direct asupra vanzarilor de iPhone-uri in tara, iar asta va afecta cu siguranta profitul companiei. De asemenea, exista temerea ca urmatoarea miscare a guvernului chinez in razboiul comercial ar putea fi restrictionarea accesului companiei Apple la piata chineza.

Acest lucru s-ar dovedi un dezastru pentru vanzarile de iPhone-uri per total. Razboiul comercial poate determina cetatenii din China sa evite produsele Apple si sa-i convinga sa cumpere in schimb dispozitive de la brandurile locale.

CITESTE SI:  Caror utilizatori le ofera Tile 1000 de dolari

Se spune ca Apple a vandut 6,5 milioane de iPhone-uri in China in primele trei luni ale acestui an (primul trimestru). Datele din trimestrul 2 actual vor forma o imagine mai clara a comportamentului recent al pietei chineze fata de iPhone-urile companiei din Cupertino.