fbpx

De ce Facebook poate primi o amenda de mai multe miliarde de dolari

De ce Facebook poate primi o amenda de mai multe miliarde de dolari

FTC si compania Facebook negociaza in prezent o amenda de mai multe miliarde de dolari care va solutiona investigatia agentiei FTC asupra practicilor retelei sociale, conform unor doi oameni informati.

Compania Facebook din Statele Unite a fost implicata in diverse scandaluri de confidentialitate in ultima perioada si, in cea mai mare parte, compania a reusit sa scape de ele.

Cu toate acestea, se pare ca Facebook inca nu a scapat de tot. Asta pentru ca, intr-o stire de The Washington Post, aflam ca compania ar putea primi o amenda de mai multe miliarde de dolari de la FTC (Comisia Federala de Comunicatii) din Statele Unite.

CITESTE SI:  Masina zburatoare a Airbus va fi testata pana la sfarsitul anului

Stirea sustine ca FTC si Facebook se afla in prezent in discutii pentru a negocia o amenda care va solutiona investigatia Comisiei Federale de Comunicatii asupra practicilor de confidentialitate ale companiei.

Presupunand ca FTC si Facebook vor reusi sa ajunga la un consens asupra unei amenzi corecte, aceasta ar putea fi cea mai mare amenda impusa de Comisia Federala de Comunicatii unei companii de tehnologii de pana in prezent.

CITESTE SI:  VIDEO: Pentru ce e menita masina electrica a Sony

Dar pana acum nu s-a spus exact cat de mare ar putea fi amenda. Compania a confirmat ca este in discutii cu FTC, dar a refuzat sa ofere amanunte.

Potrivit senatorului democrat Richard Blumenthal, “Facebook se confrunta cu un moment de reflectare, iar Facebook va plati o amenda cat trebuie pentru greselile sale daca Comisia Federala de Comunicatii va impune pedepse severe si alte sanctiuni care impiedica acest tip de incalcare a vietii private”.

CITESTE SI:  Browserul Firefox pentru Amazon Fire TV a fost lansat si poate accesa YouTube

Marc Rotenberg, directorul executiv al Electronic Privacy Information Center, adauga, “Exista in acest moment intrebarea daca FTC este o agentie eficienta pentru protejarea confidentialitatii si intrebarea daca Comisia Federala de Comunicatii e dispusa sa-si foloseasca actuala autoritate pentru a proteja confidentialitatea consumatorilor in Statele Unite”.