fbpx

De ce Facebook i-ar putea plati pe editorii de stiri

De ce Facebook i-ar putea plati pe editorii de stiri

CEO-ul Facebook, Mark Zuckerberg, a declarat ca cea mai mare retea sociala din lume ar putea primi o noua functie in acest an. Este vorba despre o fila dedicata stirilor de inalta calitate.

Desi aceasta fila va fi gratuita pentru utilizatorii Facebook, Mark Zuckerberg a indicat ca editorii de stiri s-ar putea sa fie platiti pentru ca stirile lor sa apara in aceasta fila dedicata.

Mark Zuckerberg a promovat aceasta idee intr-o discutie cu CEO-ul Mathias Döpfner al Axel Springer. Acesta a vorbit despre construirea unei caracteristici Facebook pentru ca utilizatorii care vor sa acceseze mai multe stiri sa poata reusi asta.

CITESTE SI:  Ce trebuie sa construiasca compania Parrot pentru armata SUA

In acest caz, Facebook ar putea avea o relatie directa cu editorii pentru a se asigura ca continutul lor e disponibil, daca acestia ofera intr-adevar continut de inalta calitate.

Asta ar putea inseamna ca Mark Zuckerberg e deschis ideii ca Facebook sa plateasca editorii pentru ca stirile lor sa apara in fila de stiri dedicata.

“Acest lucru e cu siguranta ceva la care ar trebui sa ne gandim, pentru ca relatia dintre noi si editori este diferita, pe o suprafata in care noi prezentam continutul pe baza faptului ca suntem convinsi ca este vorba despre continut de inalta calitate si de incredere”, a adaugat acesta.

CITESTE SI:  Ce idee are Elon Musk pentru a-i salva pe baietii blocati in pestera din Thailanda

CEO-ul Facebook, Mark Zuckerbrerg, nu a mentionat nimic despre planurile de a taxa utilizatorii retelei sociale pentru a accesa continutul. O persoana familiarizata cu parerile lui Mark Zuckerberg a adaugat ca aceasta fila de stiri probabil va ramane gratuita, deoarece nu este pentru a genera venituri pentru companie.

CITESTE SI:  Facebook a preluat o companie pentru a elimina clipurile video piratate

Este important sa retineti ca Facebook nu s-a angajat in intregime sa plateasca direct editorii, asa ca lucrurile s-ar putea schimba pe masura ce compania continua sa lucreze la acest plan.

S-ar putea ca compania lui Mark Zuckerberg ii va ademeni pe editorii de stiri cu bani pentru promovare. O sursa de la Facebook a declarat pentru Recode ca se asteapta ca aceasta noua fila pentru editori si pentru utilizatori va fi lansata pana la sfarsitul acestui an.