fbpx

De ce Facebook a abandonat introducerea de reclame in WhatsApp anterior. Acum si-a schimbat gandul

De ce Facebook a abandonat introducerea de reclame in WhatsApp anterior. Acum si-a schimbat gandul

Un purtator de cuvant al Facebook a declarat ca compania intentioneaza acum sa introduca reclame in aplicatia WhatsApp, creata de compania pe care a cumparat-o acum cativa ani in urma cu miliarde de dolari. De asemenea, s-a dezvaluit si de ce mai devreme in acest an FB a renuntat sa introduca asa ceva in acea aplicatie.

De cand Facebook a cumparat serviciul de mesagerie WhatsApp, oamenii s-au intrebat cum intentioneaza compania FB din Statele Unite sa aiba castiguri financiare cu aceasta aplicatie gratuita.

CITESTE SI:  De ce discurile din vinil depasesc CD-urile

Tinand cont cat a platit FB pentru compania WhatsApp, nu exista niciun dubiu ca FB are in plan sa-si recupereze acele cheltuieli. Anul trecut, existau planuri de a introduce reclame, dar in acest an Facebook a decis impotriva.

Cu toate acestea, conform unei stiri de The Information, Facebook nu a renuntat complet si intentioneaza sa introduca reclame in aplicatia WhatsApp. Acest lucru a fost confirmat intr-o declaratie oferita pentru Engadget.

CITESTE SI:  Cum ar reusi NVIDIA sa devina un jucator important in procesoare

Un purtator de cuvant al Facebook a confirmat ca reclamele sunt o oportunitate pe termen lung pentru WhatsApp si pe care o exploreaza in continuare.

Stirea sustine ca unul dintre motivele pentru care FB si-a abandonat planurile in acest an a fost pentru ca dorea sa ocoleasca autoritatile de reglementare “antagonice”.

Avand in vedere prestigiul oarecum sifonat al companiei americane Facebook in ceea ce priveste confidentialitatea utilizatorilor, compania Facebook a fost subiectul unui control intens, iar introducerea de reclame in aplicatia WhatsApp nu ar fi fost in favoarea sa.

CITESTE SI:  Hotelul captivant Star Wars al Disney este un vis Jedi devenit realitate

De asemenea, au existat ingrijorari interne intre directorii companiei, acestia fiind ingrijorati ca introducerea reclamelor ii va instiga pe utilizatorii aplicatiei WhatsApp sa-si stearga conturile. Ramane de vazut cand vor fi introduse acestea, dar asteptati-va ca reclamele sa apara in cele din urma in aplicatie.