fbpx

De ce da Facebook in judecata BlackBerry

De ce da Facebook in judecata BlackBerry

Facebook Inc. da in judecata BlackBerry Ltd., escaladand lupta de natura legala dintre cele companii. Intr-o reclamatie de 118 pagini depusa intr-o zi de marti la tribunalul federal din San Francisco, compania de social media a acuzat compania canadiana ca a furat tehnologie de mesagerie vocala si ca a incalcat alte brevete.

Este ceva obisnuit ca companiile de tehnologie care sunt date in judecata pentru incalcarea brevetelor sa dea acele companii (care le-au intentat proces) in judecata pentru acelasi motiv.

CITESTE SI:  Utilizarea Facebook a scazut cu 50 de milioane de ore pe zi in Statele Unite

La doar cateva luni dupa ce BlackBerry a dat Facebook in judecata afirmand ca Facebook, WhatsApp si Instagram i-au incalcat brevetele cu privire la aplicatia sa de mesagerie, si Facebook a dat in judecata BlackBerry.

Compania care administreaza reteaua sociala sustine ca BlackBerry i-a furat tehnologia de mesagerie vocala. Facebook a inaintat procesul intr-un tribunal federal din San Francisco, sustinand ca compania canadiana a incalcat mai multe brevete referitoare la mesageria vocala, urmarirea si analizarea datelor GPS si la modul in care grafica este livrata de un dispozitiv mobil.

CITESTE SI:  Ce vrea Nintendo in legatura cu emulatorul de Game Boy Advance de pe GitHub

Compania de social media solicita plata nespecificata a unor daune pentru incalcarea a 6 brevete. Acest lucru este ca raspuns la procesul initial al companiei BlackBerry impotriva Facebook care sustine ca gigantul in social media a “folosit un numar de caracteristici inovatoare de securitate, interfata si imbunatatiri care determinau ca produsele BlackBerry sa aiba atat de mult succes”.

CITESTE SI:  Ce retea sociala doreste sa integreze Wikipedia

Brevetele citate in darea in judecata acopera o gama larga de elemente de interfata, cum ar fi etichetarea amicilor si familiei in fotografii, afisarea marcajelor de timp pe mesaje si multe altele. Nu s-a spus daca ambele companii sunt dispuse sa ajunga la o intelegere si sa solutioneze problema din instanta.