fbpx

De ce brandul Starbucks isi scoate reclamele de pe retelele sociale

De ce brandul Starbucks isi scoate reclamele de pe retelele sociale

Lantul de restaurante Starbucks a dezvaluit ca isi scoate toate reclamele de pe toate retelele sociale, nu doar de pe Facebook. Exista un motiv pentru care acest brand a trecut la aceasta decizie radicala.

Starbucks se alatura brandurilor majore care isi scot reclamele de pe retelele sociale pentru a evidentia reclamatiile privind discursul online motivat de ura.

Brandul a anuntat ca va pune pe pauza reclamele de pe toate platformele de social media, nu doar de pe Facebook, in timp ce poarta discutii interne cu grupurile si partenerii de drepturi civile.

CITESTE SI:  WhatsApp se deschide pentru businessuri cu cateva unelte create

“Mai e nevoie de munca” pentru a crea spatii online inclusive, a declarat Starbucks, prin asta referindu-se la faptul ca politicienii si companiile trebuie sa coopereze.

Lantul de restaurante Starbucks a explicat pentru The Verge ca inca va difuza reclame pe YouTube si ca inca va scrie pe retelele sociale postari care nu sunt promovari platite.

CITESTE SI:  Un pirat software are nevoie de 200 000 de vizualizari pe Youtube pentru a scapa de o amenda uriasa

Nu a oferit un interval de timp pentru inghetarea campaniilor de publicitate. Majoritatea companiilor care boicoteaza retelele sociale intrerup reclamele pentru iulie.

Indiferent de cat timp va fi impusa pauza, Starbucks se adauga unei liste de branduri majore care isi scot reclamele (in special de pe Facebook) pentru a exercita presiuni pentru o schimbare, inclusiv Honda, Hershey si Verizon.

CITESTE SI:  De ce Tumblr elimina milioane de postari

Facebook a declarat ca nu va realiza modificari de politica ca raspuns la presiunea financiara, dar a declarat ca va eticheta postarile politicienilor atunci cand acestia incalca regulile.

Starbucks nu se angajeaza atat de profund ca alte branduri. Spre deosebire de alte branduri, compania nu s-a alaturat unei campanii impotriva retelei sociale Facebook de a renunta la profit pentru eliminarea urii.