fbpx

De ce Apple s-ar putea concentra mai mult pe vanzarile de reclame

De ce Apple s-ar putea concentra mai mult pe vanzarile de reclame

Compania Apple din Cupertino incearca sa-si extinda businessul de vanzari de reclame, informeaza The Wall Street Journal, ceea ce ar reprezenta o schimbare semnificativa a strategiei de afaceri a companiei.

Stirile recente din partea firmelor de cercetare de piata arata ca vanzarile globale de smartphone-uri scad treptat. Unul dintre motive este faptul ca smartphone-urile premium sunt din ce in ce mai scumpe, ceea ce inseamna ca utilizatorii isi pastreaza telefoanele lor scumpe pentru mai mult timp decat erau obisnuiti.

CITESTE SI:  Apple investigheaza afirmatiile conform carora castile AirPods au explodat

Acest lucru inseamna mai putini bani castigati de pe urma smartphone-urilor de varf cand marjele de profit sunt in general mai mari, iar pentru o companie ca Apple care nu prea produce dispozitive ieftine, acest lucru este o provocare.

O noua stire sustine ca Apple incearca sa abordeze aceasta provocare concentrandu-se mai mult pe businessul sau de vanzari de reclame. The Wall Street Journal informeaza ca Apple doreste sa-si extinda activitatea de vanzari de reclame si se intalneste cu potentiali agenti de publicitate pentru a vedea daca exista interes pentru o retea Apple de publicitate.

CITESTE SI:  De ce browserul Internet Explorer a avut importanta lui

Stirea mentioneaza ca compania s-a intalnit cu Pinterest, Snap si cu alte companii pentru a vedea daca ar fi interesate sa-si cheltuiasca banii de publicitate intr-o retea Apple de vanzare a reclamelor.

Reteaua ar servi reclame in aplicatiile lor pe iOS. Compania din Cupertino va imparti apoi veniturile cu aplicatiile care afiseaza reclame, iar suma veniturilor va varia in functie de client.

CITESTE SI:  VIDEO: Cat de util e un soft VR pentru instruirea chirurgilor

Companiei nu i-a venit abia acum ideea sa vanda reclame in aplicatii. Apple vinde deja unele in functie de termenii de cautare din App Store, iar acest lucru s-a dovedit a fi un flux de venituri in valoare de peste un miliard de dolari pentru companie in 2017.